بازی نتفلیکس
علیرضا نظری

نتفلیکس می‌خواهد رهبر بزرگ بازی‌های ویدیویی شود

علیرضا نظری 12 آذر 1401 بدون دیدگاه
129 بازدید

بر اساس جدیدترین اطلاعات بدست آمده، به نظر می‌رسد رید هستینگز (Reed Hastings)، یکی از بنیان‌گذاران و مدیران اجرایی شبکه Netflix (نتفلیکس)، بر گسترش جایگاه این شرکت در فضای رقابتی تمرکز دارد و در حال سرمایه‌گذاری روی عناوین جدید و استودیو‌های بازی است.

به گزارش پارسی گیم، در واقع این یک تلاش جانبی در این زمینه برای نتفلیکس نخواهد بود و این شرکت در عرصه بازی‌های ویدیویی به صورت کاملا جدی عمل می‌کند. رید هستینگز، یکی از بنیانگذاران و یکی از مدیران اجرایی سرویس استریم، در جریان کنفرانس Dealbook نیویورک تایمز سخنرانی کرد و به گسترش شرکت به منظور تقویت بازی‌های ویدیویی اشاره داشته است.

ظاهراً در طی این کنفرانس از هاستینگز در مورد فعالیت‌ها و برنامه‌های سرویس استریم نتفلیکس در مورد لیست پخش لایو اسپرت‌ها سؤال شد و او در پاسخ به آن‌ها گفت: «بعد از اینکه ما تبدیل به یک رهبر بزرگ در بازی‌ها شدیم، با ما صحبت کنید. ما در حال حاظر سرمایه‌گذاری‌های زیادی در بخش توسعه بازی‌ها انجام داده‌ایم.»

بازی نتفلیکس

گسترش فعالیت‌های نتفلیکس در زمینه بازی

نتفلیکس اخیراً انواع و اقسام حرکت‌ها را در فضای بازی به کار برده است. به عنوان مثال، این سرویس استریم برای ایجاد یک بازی تراز اول کاملا جدید برای رایانه‌های شخصی نیرو استخدام می‌کند. در واقع این موضوع به نوعی فراتر از ساخت یک استودیو جدید از ابتدا در فنلاند محسوب می‌شود و این شرکت به تازگی حتی از راه‌اندازی یک سرویس استریم بازی نیز خبر داده است.

تا ماه اکتبر اعلام شده است که نتفلیکس تعداد 55 بازی در دست ساخت دارد. این شرکت همچنین بازی‌های مستقل تحسین‌شده رایانه‌ای را به موبایل منتقل کرده است؛ بازی‌هایی همچون Before Your Eyes که یک بازی غمگین و خاطره‌انگیز است و با پلک زدن کنترل می‌شود و همچنین Into the Breach، که یک بازی استراتژیک پرطرفدار و کمی شبیه شطرنج با بیگانگان و روبات‌ها است. نتفلیکس در حال حاضر دو بازی بر اساس Stranger Things در دست دارد و در ماه ژوئن عناوین آینده خود را به نام‌های Shadow and Bone، Money Heist، Too Hot to Handle و The Queen’s Gambit اعلام کرده است.

ارائه بازی‌های Netflix به اندازه‌ای نیست که به تنهایی ارزش اشتراک کامل را داشته باشند، اما مطمئناً می‌تواند معاملات بحث برانگیزی را در عرصه بازی‌های ویدیویی رقم بزند. هنوز روزهای ابتدایی است؛ اما این شروع، نوید یک چشم‌انداز قوی را ارائه می‌دهد و ممکن است نتفلیکس به طور ناگهانی تبدیل به یکی از عالی‌ترین‌ها در زمینه بازی ظاهر شود. نظر شما در این باره چیست؟

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.