بازی West Legends: Guns & Horses
یحیی رحیمی

بازی West Legends: Guns & Horses برای اندروید معرفی شد

یحیی رحیمی 22 تیر 1401 بدون دیدگاه
724 بازدید

ممکن است بسیاری از شما به دنبال بازی مشابه Red Dead Redemption 2 برای موبایل بگردید. استودیو Bozzy Games، محصولی مشابه این اثر را در دنیای وسترن و به سبک نقش آفرینی و SLG به نام بازی West Legends: Guns & Horses توسعه داده است. طرفداران بازی اندروید بدون شک از معرفی این بازی که جنبه‌های مختلفی از زندگی در غرب وحشی آمریکا را پوشش می‌دهد، خوشحال خواهند شد.

طبق آخرین اخبار بازی، تنها نسخه اندروید بازی West Legends: Guns & Horses معرفی شده و فعلاً برنامه‌ای برای نسخه iOS وجود ندارد. گفتنی است کاربران آمریکایی می‌توانند از همین امروز به دانلود بازی بپردازند و زمان انتشار جهانی بازی در دسترس نیست. بازی وست لجندز، دنیای آزاد مشابه رد دد ریدمپشن را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد و می‌توان انواع و اقسام فعالیت‌ها را انجام داد.

بازی West Legends: Guns & Horses اندروید

سفر به غرب وحشی با West Legends

غرب وحشی آمریکا، زمانی چون منطقه‌ای آزاد قلمداد می‌شد که هر فردی می‌توانست با شلیک چند گلوله، پول به جیب بزند و زندگی را برای بقیه مختل کند. بازی وست لجندز اثری با ترکیب ژانر RPG و SLG است که اجازه ساخت شهر موردعلاقه شما را می‌دهد و سپس باید به قهرمان منطقه خود تبدیل شوید. دنیای آزاد بازی پر از خطرات و اتفاقاتی است که بازی‌کننده را به چالش می‌کشد. شما نقش شهردار را دارید و باید شهرهای جدید بسازید و قدم‌های مهمی در جهت بهبود فناوری بردارید.

از دیگر ویژگی‌های بازی West Legends: Guns & Horses باید به ساخت ارتشی از سربازان و جایزه بگیرها اشاره کرد که از شهروندان در مقابل خلاف‌کارها دفاع می‌کنند. در ادامه می‌توانید به ماهیگیری در دریاچه بپردازید و همچنین گزینه‌ای برای تجربه بازی همراه دوستان و به صورت آنلاین نیز وجود دارد. کاوش در جهان بازی همراه دوستان و رونمایی از رازهای مختلف در مورد اتفاقات مخفی در غرب وحشی، بدون شک عاشقان بازی اندروید را سرگرم خواهد کرد.

بازی وست لجندز اندروید

گیم پلی West Legends: Guns & Horses

بازی‌کنان می‌توانند از اسب برای جابه‌جایی استفاده کنند و به مکان‌های مختلفی سر بزنند و در نهایت با بقیه بازی‌کنان رابطه دوستی برقرار کنند و اطلاعات کاملی در مورد شهرهای جدید به دست آورند. بازی‌کنان هنگام کاوش در بازی وست لجندز با گنجینه‌های باارزشی روبه‌رو می‌شوند که کسب آنها می‌تواند سرمایه زیادی به جیب آنها بزند. در ادامه باید قهرمان یا شخصیت خود را بر اساس نقاط ضعف دشمن انتخاب کنند و از تفنگ و اطلاعات لازم برای شکست آنها بهره ببرند.

بازی همچنین امکان متحد شدن با دیگر بازی‌کنان را فراهم کرده و همراه بقیه می‌توان محدوده خود را گسترش داد و منابع بیشتری به دست آورد. بخش شهرسازی این بازی نیز شامل ساخت سالن‌های مخصوص، ایستگاه قطار، فروشگاه، چوب‌بری و… است. بازی‌کنان می‌توانند هر شهری که در نظر دارند را با هر طرحی که می‌خواهند در بازی West Legends: Guns & Horses بسازند. در پایان، ویژگی‌هایی مانند بازدید از هتل‌های ویژه و سورپرایزهای بزرگی در راه هستند. کاربران آمریکایی می‌تواند به دانلود نسخه اندروید بپردازند و فعلاً دانلود آن برای همگان ممکن نیست.

منبع: GamingOnPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.