دانلود بازی Windfolk Sky Is Just The Beginning برای PC
دانلود بازی Windfolk Sky Is Just The Beginning برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Windfolk Sky Is Just The Beginning برای PC

پارسی گیم 19 مهر 1401 بدون دیدگاه
3,099 بازدید

دانلود بازی Windfolk Sky Is Just The Beginning برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن سه بعدی زیادی در صنعت گیم منتشر می‌شوند که همه‌شان شبیه به هم هستند. خیلی این بازی‌ها از ظاهر و حتی فرمول‌های تکراری ای برای ارائه دادن گیم پلی خود استفاده می‌کنند. ولی استودیوی بازی سازی Fractal Fall قصد ندارد بگذارد که این اتفاق برای عنوان جذابش یعنی Windfolk Sky Is Just The Beginning رخ دهد. این بازی از همان ابتدا با مکانیک‌های دیوانه‌واری مانند قابلیت پرواز بی نهایت با یک جت پک، نشان می‌دهد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

Windfolk Sky Is Just The Beginning یک بازی اکشن معمولی نیست. ترکیب مکانیک‌های شوتر در بازی‌های مدرن با المان‌های باستانی و جادویی باعث شده مراحل این عنوان رنگ و بوی جالبی به خود بگیرند و این تنوع تا آخر بازی با شما همراه خواهد بود. دنیای بزرگ بازی شامل مقبره‌ها، عبادتگاه‌ها و کلی موجود باستانی عجیب است که البته خیلی مهربان نیستند. شما باید با جت پک خود که سوخت بی نهایت دارد، اطراف آن‌ها پرواز کرده و با تیراندازی، دشمنان را از پا در بیاورید.

داستان بازی در دنیایی خیالی به نام Eurian جریان دارد. حاکمی ظالم در حال استخراج منابع معدنی و طبیعی جنگل بوده و شخصیت اصلی به عنوان یک سرباز باید جلوی وی را بگیرد. گرافیک زیبای بازی Windfolk Sky Is Just The Beginning ترکیبی از نقاشی‌های کارتونی و استایل سه بعدی است. موسیقی زیبایی نیز در تمامی مراحل شما را همراهی کرده و بازی را از تکراری شدن نجات می‌دهد. تجربه این عنوان زیبا که خیلی هم طولانی نیست به همه گیمرها توصیه می‌شود.

بازی Windfolk Sky Is Just The Beginning عنوانی در سبک اکشن و شوتر سوم شخص است. شما به عنوان یک ناجی دنیا، با جت پکی باید به سراسر دنیا پرواز کرده و با اسلحه‌هایتان از شر نیروهای شرور خلاص شوید. یک بازی اکشن جذاب و بی خطر که ساعات زیادی سرگرمی و تنوع را به شما هدیه خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sunset Overdrive و Control را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Windfolk Sky Is Just The Beginning برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit
Processor: Intel Core i3-2100 / AMD® FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 750 Ti / ATI Radeon HD 7950
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX 9 sound device
Additional Notes: Controller support: Microsoft Xbox ® Controller for Windows®

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Eurian is a world at war. The Coalition seeks to control all the trydian, the priceless mineral that keeps the islands floating in the air. Esen, a soldier in the rebel forces, must face them to protect the planet and have her revenge. Windfolk is an intense action adventure where you can fly using your jetpack and battle against enemies to achieve victory.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.