دانلود بازی Gigantosaurus The Game برای PC
دانلود بازی Gigantosaurus The Game برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gigantosaurus The Game برای PC

پارسی گیم 30 تیر 1399 بدون دیدگاه
4,798 بازدید

دانلود بازی Gigantosaurus The Game برای کامپیوتر

کودکی بسیاری از ما با کارتون‌هایی در مورد دایناسورهایی بامزه و برنامه‌های عروسکی سپری‌شده است. پای دایناسورها پس از مدتی به بازی‌های ویدیویی هم کشیده شد و حضور آن‌ها را در عنوان‌های مختلفی مشاهده کرده‌ایم. استودیو WildSphere به‌تازگی یک بازی کودکانه با فضایی رنگارنگ و فانتزی تدارک دیده است و Outright Games آن را راهی بازار کرده است. بازی Gigantosaurus The Game در مورد چهار دایناسور جوان به نام‌های: تینی، راکی، مازو و بیل است که در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا زندگی می‌کنند و ماجراجویی‌های بزرگی جلوی راهشان قرار دارد. همراه این چهار دوست شوید و از محیط زیبای بازی قبل از شروع انقراض بزرگ لذت ببرید.

چهار دوست حاضر در بازی Gigantosaurus The Game مشکلات متنوعی دارند. انقراض بزرگ دایناسورها درراه است و تنها شما و دوستانتان می‌توانید با حل معماها و اکتشاف فضای بازی، دنیا و نسل خود را نجات دهید. در طول بازی قدرت‌های مختلفی پیدا می‌کنید که به حل معماها کمک خواهید کرد و داستان پشت داستان جلوی راه شما قرار داده می‌شود. پایان یک داستان شروع داستان بعدی را شکل می‌دهد و به این شکل دنیای بازی با تصمیم‌ها و کارهای شما تغییر خواهد کرد. هدف اصلی تمامی مراحل، جمع‌آوری تخم دایناسور و برگرداندن آن‌ها به لانه اصلی است تا نسل دایناسورها از کره زمین حذف نشود. در این میان مراحل فرعی مختلفی هم وجود دارند که شامل جمع‌آوری آیتم‌های مختلف و حل معماها و نجات دوستانتان خواهد بود.

هرکدام از دایناسورهای بازی ویژگی شخصیتی مخصوص به خود رادارند و برای نمونه تاینی با بدن کوچکش می‌تواند از نقاط باریک و تنگ عبور کند و دیگری می‌تواند در نبردها به کار شما بیاید. یکی از ویژگی‌های جالب بازی، امکان تجربه آن توسط دوستان است. هرکدام می‌توانند کنترل یک دایناسور را بر عهده بگیرند و نقش خود را هنگام حمل معماها و طی کردن مراحل ایفا کنند. بازی Gigantosaurus The Game ترکیب دو ژانر در یک بازی است. از سویی باحالت پلتفرمر روبه‌رو هستیم و در سوی دیگر حالت مسابقه‌ای مشابه Mario Kart که هیجان خاصی به بازی بخشیده است. محیط بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز است و قطعات موسیقی دل‌نشینی انتخاب‌شده‌اند که رفیق شما در سفر مفرح داستان خواهند بود. این بازی به دلیل ماهیت کارتونی و داستان بامزه آن بیشتر به کودکان پیشنهاد می‌شود و می‌تواند بازی مناسبی برای کودک شما باشد تا ذهن او را با معماهای جالب تقویت کند و هم سرگرمی مناسبی برای او باشد. در این سبک نگاهی به Super Lucky’s Tale و Overcooked 2 هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Gigantosaurus The Game با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 / 8 / 7
Processor: Intel Core i5-2500K 3.3GHz / AMD FX-8150 3.6GHz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 Ti / Radeon HD 6790 2GB VRAM*
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard

سیستم پیشنهادی :

OS: 64 bit Windows 10 / 8 / 7
Processor: Intel Core i5-4460 3.2 GHz / AMD Ryzen 5 1600X 3.6GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 / Radeon HD 7950 3GB VRAM*
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Explore and race across the prehistoric world of Gigantosaurus. This Disney dino tale is part saving the world, part super race, and all giant fun!
Rocky, Tiny, Mazu and Bill have scary problems – like the meteor that’s blocked up Giganto’s volcano! Only you and your dino friends can dare to solve puzzles and save the day – but you might need Giganto’s powers too! And the end of each story is the start of a super rally to the next zone. Will you be the most roarsome adventurer or the fastest racer?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.