بازی Batman VR
علیرضا نظری

بازی Batman VR در حال ساخت است

علیرضا نظری 7 آذر 1401 بدون دیدگاه
261 بازدید

طبق جدیدترین گزارش‌های بدست آمده، استودیو Camouflaj (کاموفلاژ) سازنده بازی Marvel’s Iron Man VR، هم اکنون در حال کار بر روی یک بازی واقعیت مجازی مبتنی بر عنوان ابرقهرمانی Batman VR برای هدست‌های واقعیت مجازی Meta Quest است.

طبق اسناد کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده که توسط خبرنگار برجسته Janko Roettgers بدست آمده است، استودیو Camouflaj در حال کار بر روی یک بازی واقعیت مجازی بتمن برای هدست‌های واقعیت مجازی متا کوئست است و به احتمال زیاد بازی Batman VR را برای Quest 2 منتشر خواهد کرد. لازم به ذکر است که شرکت متا در سپتامبر 2022 شرکت کاموفلاژ را خریداری کرده و در حال حاظر در حال توسعه برنامه‌های Iron Man VR و Batman VR برای کوئست است.

بازی واقعیت مجازی بتمن می‌تواند به طور بالقوه Meta Quest VR را به عنوان بهترین هدست واقعیت مجازی تقویت کرده و یک بازی واقعیت مجازی بعدی به صورت انحصاری برای شرکت متا شناخته شود. استودیو کاموفلاژ و شرکت مادر متا هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در مورد بازی جدید خود ارائه نداده‌اند و در واقع کاملا مشخص نیست که گیم پلی بازی Batman VR چگونه خواهد بود. با نگاهی به بازی Iron Man VR که چندین سال انحصاری پلی استیشن VR در کنسول پلی استیشن 4 بود و پس از آن روی متا کوئست 2 در دسترس قرار گرفت، می‌توان تا حدودی با ایده‌های بازی جدید Batman VR آشنایی پیدا کرد. بنابراین برای انتشار جزئیات بیشتر در این باره، باید منتظر افشای رسمی باشیم.

بازی Batman VR

انتشار بازی Batman VR

بازی آینده استودیو Camouflaj نیز اولین ماجراجویی بتمن در VR نخواهد بود. استودیوی راک‌استدی قبلا بازی Batman: Arkham VR را در سال 2016 بر روی پلی استیشن VR منتشر کرد که پس از آن برای رایانه شخصی نیز عرضه شد و هنوز هم جزو بهترین بازی‌های سری بتمن روی رایانه‌های شخصی محسوب می‌شود، اما تا به حال برای Quest معرفی نشده است. Arkham VR روی گیم‌پلی کارآگاهی و حل پازل‌ها تمرکز داشته و شاهد مبارزات در آن نخواهیم بود. با این حال Batman VR مطمعنا بسیار متفاوت از Batman: Arkham VR خواهد بود که بیشتر به عنوان یک سندباکس با مقیاس کوچک عمل می‌کرد که ایده‌های مختلفی را به نمایش می‌گذاشت.

بازی واقعیت مجازی آیرون من موفقیت‌های تجاری و انتقادی نسبتا خوبی را به ارمغان آورده است و به خصوص اگر از طرفداران دنیای ابرقهرمانی مارول باشید، این بازی همچنان یک عنوان سرگرم کننده خواهد بود. در هر صورت، این موضوع تأیید می‌کند که پس از اینکه Iron Man VR برای Quest 2 در اوایل این ماه منتشر شد، اطلاعات مربوط به یک بازی ابرقهرمانی جدید با عنوان بتمن در آینده بیشتر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.