آپدیت جدید GTA V
یحیی رحیمی

آپدیت جدید GTA V با دو تریلیون دلار جایزه منتشر شد

یحیی رحیمی 2 آذر 1401 بدون دیدگاه
1,248 بازدید

آخرین آپدیت سرقت یا Heist بازی GTA V منتشر شد و راکستار گیمز جوایز متعدد تا دو تریلیون دلار برای بازیکنان در نظر گرفته است. این آپدیت که زودتر از موعد منتشر شده، رویداد تازه‌ای به راه می‌اندازد که فرصت عالی برای کسب جایزه و افزایش پول است. در صورتی که بتوانید چالش‌های جدید را به طول کامل انجام دهید، تریلیون‌ها دلار به‌حساب بانکی شما اضافه می‌شود و می‌توانید به یک پولدار واقعی در GTA Online تبدیل شوید.

بازی GTA Online همچنان از حمایت راکستار گیمز برخوردار است و تا انتشار بازی GTA 6 آپدیت‌های تازه دریافت می‌کند. البته تنوع آپدیت‌ها کاهش یافته است و راکستار در بیانیه‌ای رسمی از تمرکز روی تولید بازی جدید گفت و اینکه پشتیبانی کامل را کنار خواهد گذاشت. به هر حال می‌توانید در رویداد آنلاین جدید به انجام چالش‌های سرقت بپردازید و پول زیادی به جیب بزنید. این آپدیت البته محتوای تازه‌ای اضافه نمی‌کند و تنها روی جوایز بیشتر تمرکز دارد.

تمام آنچه برای دریافت دو تریلیون دلار جایزه نیاز دارید، شرکت در رویداد Heist Finale است. این رویداد از امروز آغاز می‌شود و به مدت یک هفته تا 30 نوامبر در جریان است. هدف آن است که تمامی جامعه بازی‌کنان در این رویداد شرکت کنند و در نهایت جایزه به حد دو تریلیون دلار برسد. در صورتی که جمع جوایز مراحل سرقت در نهایت به دو تریلیون دلار برسد، این جوایز میان افراد شرکت‌کننده پخش خواهد شد. این‌طور نیست که هر فرد بتواند تریلیون‌ها دلار پول کسب کند.

آپدیت جدید GTA V

جوایز آپدیت جدید GTA V

در حال حاضر نحوه توزیع جوایز مشخص نیست، اما راکستار گیمز می‌گوید که RP اضافه هم در نظر گرفته می‌شود. با دریافت آپدیت جدید GTA V می‌توانید جوایز دیگری غیر از رویداد کلی هم دریافت کنید؛ فهرست این جوایز در ادامه درج شده است. آپدیت تازه جی تی ای آنلاین آیتم‌های تازه‌ای هم اضافه می‌کند. برای نمونه یک تی‌شرت با عبارت Wasted در نظر گرفته شده است و مراحل فرعی همانند مسابقات رانندگی، بادی‌گارد و مراحل مارتین مادرازو هم پول و امتیاز بیشتری در اختیار بازی‌کنان قرار می‌دهند.

  1. دریافت پول و امتیاز دو برابر در ماموریت Pacific Standard Job
  2. پول و امتیاز دو برابر برای تمام مراحل سرقت
  3. پول 1.5 برابر برای ماموریت سرقت Doomsday

افرادی که به خرید خودرو جدید علاقه‌مند هستند، می‌توانند سری به فروشگاه سایمون بزنند. امکان پنج دقیقه تست خودرو وجود دارد و سپس می‌توانید اتومبیل‌ها را بخرید. چندین مدل هم تخفیف خورده‌اند که فرصت مناسبی برای خرید آن‌هاست. راکستار گیمز به‌تازگی قوانین سفت و سختی برای سرورهای رول پلی GTA V در نظر گرفته و امکان خرید و فروش NFT و لوت باکس و هرگونه آیتم مرتبط با کریپتو را ممنوع کرده است. هرگونه تخلف از این قانون منجر به بسته شدن سرور خواهد شد. با مراجعه به بخش آپدیت‌های کنسول و استیم، می‌توانید آپدیت GTA V را دریافت کنید.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.