دنوو بازی Need for Speed Unbound
یحیی رحیمی

بازی Need for Speed Unbound از دنوو استفاده می‌کند

یحیی رحیمی 1 آذر 1401 4 دیدگاه
2,025 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز در طی چند سال اخیر نشان داده که بدون استفاده از مکانیسم محافظتی دنوو، هیچ بازی مهمی برای کامپیوتر منتشر نخواهد کرد. بازی Need for Speed Unbound هم به فهرست عناوین جدید شرکت EA اضافه شد که از Denuvo برای جلوگیری از کرک شدن استفاده می‌کند. با این حساب کرک Need for Speed Unbound هنگام انتشار در دسترس قرار نخواهد گرفت.

در حالی که به زمان انتشار تازه‌ترین بازی سری نید فور اسپید نزدیک می‌شویم، صفحه استیم بازی برچسب تازه‌ای دریافت کرد. دنوو که اسم منفوری میان طرفداران بازی کامپیوتر است به صفحه دانلود بازی Need for Speed Unbound اضافه شده است. این مکانیسم محافظتی، جلوی کرک شدن بازی را می‌گیرد، اما به دلیل مشکلات فنی که ایجاد می‌کند، موردپسند سازندگان بازی و بازیکنان نیست. استفاده از این قفل می‌تواند عملکرد بازی جدید نید فور اسپید را هم تحت تاثیر قرار دهد.

کاربران ردیت در واکنش به افزودن دنوو به Need for Speed Unbound صحبت‌های متفاوتی مطرح کردند. یکی از کاربران می‌گوید که سرویس EA Play امکان تجربه ده ساعت از بازی را فراهم می‌کند و وی معتقد است که ده ساعت برای تجربه این بازی کافی است. در سوی دیگر عده‌ای می‌گویند که الکترونیک آرتز، اجازه انتشار بازی بدون دنوو را نمی‌دهد. کاربر دیگری هم می‌گوید که ممکن است اشتباهاً دنوو حذف شود و در نتیجه احتمال انتشار کرک Need for Speed Unbound وجود دارد.

کرک بازی Need for Speed Unbound

کرک بازی Need for Speed Unbound

امپرس تنها فردی است که می‌تواند دنوو را از بازی‌ها پاک کند، اما وی قوانین سفت و سختی برای این کار تعیین کرده است. فردی باید پانصد دلار بپردازد و از او حمایت کند و وی هم طی چند هفته، کرک سالم بازی را منتشر کند. در صورتی که می‌خواهید بازی را در هنگام عرضه تجربه کنید، نیاز به خرید بازی خواهید داشت. افزودن دنوو به بازی از سویی می‌تواند جنجال‌برانگیز شود. اکثر بازی‌های اخیر که از این مکانیسم استفاده کرده‌اند، کیفیت زیادی نداشته‌اند. Gotham Knights آخرین مورد از این فهرست است.

نید فور اسپید آنباوند برعکس بازی‌های پیشین، سبک طراحی را تغییر داده است. استفاده از المان‌های انیمه مانند و خیالی باعث شده تا رقابت‌های خیابانی حالت آرکید را به خود بگیرد تا یک شبیه‌ساز دقیق رانندگی. البته این المان‌ها قابل خاموش شدن هستند و همچنین اتومبیل‌ها نیز با دقت زیادی طراحی شده‌اند. در حال حاضر نمی‌توان صحبتی در مورد کیفیت بازی بیان کرد و باید منتظر نظر منتقدان باشیم. در صورتی که منتظر دانلود کرک Need for Speed Unbound بودید، بهتر است مدتی بیشتر منتظر باشید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    بهراد

    مهمان

    امپرس جان دست ب کار شو

    پاسخ دهید
  • Avatar

    روزبه

    مهمان

    چشم امید ما به امپرس است❤

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کمال

    مهمان

    سلام بازی کرک میشه یا دنوو نمیذاره

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به کمال

      نویسنده

      تنها امپرس می‌تواند دنوو را کرک کند.