یحیی رحیمی

نسخه PC بازی Resident Evil 3 از فناوری قفل Denuvo DRM پشتیبانی می کند

یحیی رحیمی 5 بهمن 1398 بدون دیدگاه
1,079 بازدید

کمپانی Capcom در ادامه روند بازسازی عنوان های قدیمی و مشهور خود، سری به سری بازی Resident Evil نیز زد و سال گذشته بازی Resident Evil 2 Remake را به بازار عرضه کرد. موفقیت این بازی باعث شد که استودیو به فکر بازسازی نسخه سوم نیز بیفتد و این طور بود که ماه پیش شاهد معرفی Resident Evil 3 Remake بودیم.

مدتی پیش گفته شد که به این زودی ها خبری از عرضه Resident Evil 8 نخواهد بود و توسعه این بازی بعد از سالها، دوباره کلید خورده است و احتمالا چند سالی تا عرضه آن فاصله داریم. به هر حال نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 را پیش روی خود داریم و به نظر می رسد که این دفعه با کیفیت بالاتری نسبت به نسخه دوم روبه رو هستیم. به هر حال بازیکنان PC ممکن است با افت کیفیت مواجه شوند زیرا که فناوری رمزگذاری بر روی بازی به کار رفته است.

نسخه PC بازی Resident Evil 3 از قفل Denuvo DRM پشتیبانی می کند و همه ما نیز با این فناوری آشنا هستیم و می دانیم که چه تاثیری روی اجرای بازی دارد. این موضوع در صفحه استیم بازی اعلام شده است و به هر حال Capcom تصمیم گرفته است برای جلوگیری از کرک کردن بازی و هک آن، از این قفل استفاده کند. Resident Evil 2 نیز از قفل دنوو پشتیبانی می کرد اما بعد از مدتی از بازی حذف شد و دلیل آن نیز مشکلات مختلف در اجرای بازی بود.

قفل Denuvo DRM به دلیل استفاده بیش از حد از رم و حافظه در پشت زمینه توسط بسیاری از بازیکنان تقبیح شده است و حتی توسعه دهندگان نیز امید زیادی به استفاده از آن ندارند. جدا از آن بازی های قفل شده با این فناوری در کمترین زمان ممکن کرک می شوند و همین مشکلات زیادی را پدید آورده است. به هر حال Resident Evil 3 روز 3 آوریل عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.