بازی Evil West
یحیی رحیمی

نمرات و نقد بازی Evil West: غرب وحشی تکراری

یحیی رحیمی 1 آذر 1401 6 دیدگاه
1,254 بازدید

بازی Evil West از ساخته‌های تازه‌ای است که امروز پا به بازار شلوغ بازی‌های ویدیویی می‌گذارد. تمرکز روی مبارزات تن به تن و مداوم در غرب وحشی که دچار خون‌آشام‌ها و موجودات جهنمی شده، بزرگ‌ترین نقطه قوت بازی است. در این مطلب به امتیازها و نقد بازی Evil West از سوی رسانه‌ها و مجلات معتبر خواهیم انداخت و اینکه آیا ساخته جدید شرکت Focus Home Interactive ارزش تجربه را دارد یا خیر؟

بازی ایول وست ماجرای خیالی فردی به نام جسی رنتایر را روایت می‌کند که با زرهی پولادین و تا دندان مسلح به جنگ موجودات جهنمی می‌رود. او برای سازمان رنتایر کار می‌کند و همان‌طور که از اسم حدس می‌زنید، این یک شرکت خانوادگی است و اگرچه از شما خواسته می‌شود که دست به خطر نزنید و در اداره کار کنید، اما رنتایر هدف دیگری دارد و می‌گوید: «من یک مأمور میدانی هستم، نه یک کاغذ پخش‌کن» و این آغازی است بر چند ساعت هیولاکشی و نجات بشریت و مهم‌تر از همه، نجات آمریکا. بخشی از نقد بازی Evil West را در ادامه بخوانید.

نقد بازی Evil West

منتقدان از طراحی قدیمی و کلاسیک بازی اویل وست انتقاد کرده‌اند و امتیازهای کلی بازی هم متوسط به‌حساب می‌آید و برخلاف انتظارات عمل کرده است. البته این باعث نشده تا با یک بازی سرگرم‌کننده روبه‌رو نباشیم و بلکه می‌توان از آن لذت برد.

نقد بازی Evil West

IGN – امتیاز 7 از 10

Evil West یک تجربه خوشایند و طراوت‌بخش از گذشته است که اکثر جنبه‌های مهم یک بازی شکار خون‌آشام اکشن قدیمی را رعایت می‌کند. مبارزه روان است و تنوع تفنگ‌ها سرگرم‌کننده است، اما تنوع دشمنان و سطح یکسان سلاح‌ها پس از مدتی بازی را خسته‌کننده و یکنواخت می‌کنند. این بازی دور از یک اثر اکشن پیچیده یا خلاق است، اما گاهی اوقات لازم است با خرد کردن جمجمه هیولاها سرگرم شد.

GamesRadar – امتیاز 7 از 10

علی‌رغم هر سبک بازی که انتخاب می‌کنید، Evil West حس بهترین نسخه یک بازی تراز اول درجه دوم دارد که امروزه کمتر نمونه آن را می‌بینیم. این بازی از لحاظ فنی چندان پیرایش نشده و نمی‌توان آن را خلاقانه نامید، اما مکانیسم‌های خوبی به کار برده و همچنین ایده‌های سرگرم‌کننده‌ای در آن دیده می‌شود. گاهی لازم است تنها آدم‌بده‌ها را کشت و این بازی هم حس آشنا و بی‌پرده‌ای دارد و اگر چنین نیازی دارید، اویل وست می‌تواند آن را برآورده کند.

نقد بازی Evil West

PCGamer – امتیاز 68/100

جنبه‌ی مبارزه جدا از ایرادات جزئی، کاملاً خوش‌ساخت، خشن و رضایت‌بخش است. این تنها بخش یک‌سوم نهایی است که افت شروع می‌شود و خون‌آشام‌ها از موجودات جدید تهی می‌شوند و تنها ترکیبی از چهره‌های زشت و آشنا به‌سوی شما پرتاب می‌شود. هنگامی‌که به پایان می‌رسید، آرزو می‌کنید که این اتفاق زودتر رخ می‌داد. ممکن است که دنباله‌ای هم وجود داشته باشد و جسی آن موقع تبحرش در شکار هیولا را با تمایلش به یک دنیای غنی‌تر و بسیار پیچیده‌تر ترکیب خواهد کرد.

NME – امتیاز 6/10

مهم‌ترین نقطه قوت بازی Evil West آن است که می‌داند دقیقاً چه می‌خواهد. آنچه ما اینجا داریم، یک بازی اکشن مناسب سه ستاره است که تجربه آن لذت‌بخش است و مشکلاتی هم دارد. آیا به داستان بازی اهمیتی می‌دهم؟ خیر. آیا شخصیت‌ها خوب پرداخته‌ شده‌اند؟ باز هم خیر. آیا می‌توانیم تفنگ را داخل دهان گرگینه‌ها بگذارم و مغزشان را منفجر کنم؟‌ و بله آیا غیر از این دیگر چیزی اهمیتی دارد؟

نقد بازی ایول وست

نمرات بازی Evil West

با پرداختن به نقد بازی Evil West وقت آن است نگاهی به امتیازهای کلی بیندازیم. امتیازها بین سه نسخه کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس‌باکس پخش شده است. بیشترین تعداد نقدها برای نسخه کامپیوتر ثبت شده و میانگین امتیاز 73 در وب‌سایت متاکریتیک به دست آمده است.

WellPlayed – 90
PC Invasion – 80
Hardcore Gamer – 80
TheSixthAxis – 80
DualShockers – 75
XboxEra – 75
Jeuxvideo.com – 70
VG247 – 60

نمرات بازی Evil West

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    چرا بازی رو نمیذارید
    چند روزی هست بازی هارو دیر توی سایت آپلود میکنید هر بار هم روی لینک دانلود میزنیم ارور ۴۰۴ میاد و سرعت دانلود سایتتون هم خیلی اومده پایین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    M

    مهمان

    جان مادرت بازی رو قرار بدید تو سایتتون من همیشه از این سایت دانلود میکنم همه سایتا گذاشتن جز سایت شما

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به M

      نویسنده

      امروز قرار میگیره

  • Avatar

    M

    مهمان

    خب بذارید بازی رو تو سایتتون همه سایتا گذاشتن

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به M

      مهمان

      داداش بذار دیگه این بازی رو همیشه تا یه بازی کرک میشد یک ساعت بعدش قرار میدادید تو سایت بعد بازی evil west کلی مطلب گذاشتید و نقدهاشو گذاشتین ولی خود بازی رو هنوز نذاشتید

    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمد

      نویسنده

      دوست عزیز مطلبش آماده شده و در شرف انتشاره. به دلیل مشکلات اینترنت و وضعیت فعلی، انتظار چنین سطحی از هماهنگی فراتر از منطقه