دانلود بک آپ بازی Space Punks برای PC
دانلود بک آپ بازی Space Punks برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Space Punks برای PC

پارسی گیم 3 بهمن 1401 بدون دیدگاه
3,118 بازدید

دانلود بازی Space Punks برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Space Punks

بازی های ژانر اکشن طی سال‌های اخیر از آثار بزرگ و بازاری فراتر رفته و پا به دنیای عناوین مستقل نیز گذاشته‌اند. تعداد زیادی استودیوی کوچک موفق شده‌اند تا حس و حال نفس گیر یک بازی شوتر و اکشن خالص را به بهترین شکل ممکن در بازی‌هایشان پیاده سازی کنند. یکی از موارد جالبی که اخیراً وارد بازار شده، Space Punks نام دارد که توسط تیم Flying Wild Hog ساخته شده است. این بازی از روی آثار کلاسیک Twin-stick shooter الهام گرفته و پیچش خاص خود را به آن وارد کرده است.

از نظر شخصیت پردازی و حس شوخ طبعی، بازی Space Punks از روی فرنچایز محبوب Borderlands الگوبرداری کرده است. Borderlands مجموعه‌ای است که در میان جهان‌های بیگانه متخاصم اتفاق می‌افتد، شخصیت‌هایی که نباید آنها را دوست داشته باشید، اما با این حال دوست دارید را معرفی می‌کند. عنوانی خنده دار، خشن، و البته بددهن که ساعت‌ها سرگرمی خلق می‌کند. این دقیقاً کاری است که بازی Space Punks هم همان‌طور که از روی نامش مشخص است، به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

Space Punks با زاویه دید ایزومتریک دنبال می‌شود و شما را قادر می‌سازد تا مأموریت‌های کوتاه را در حین جابه‌جایی وسایل انجام دهید. این مأموریت‌ها نسبتاً ساده اما فوق‌العاده سرگرم کننده هستند. شما ژنراتورها را دوباره راه اندازی می‌کنید، ژنراتورهای دشمن را نابود می‌کنید و با باس‌های قدرتمند مبارزه می‌کنید. حالت چند نفره‌ای برای بازی وجود دارد که می‌توانید آن را با کمک دوستان خود تجربه کنید. دانلود بازی Space Punks به عاشقان ژانر اکشن و نقش آفرینی کلاسیک به شدت توصیه می‌شود.

بازی Space Punks عنوانی در سبک اکشن و شوتر است. این بازی با الهام از فرنچایز Borderlands تولید شده و به بهترین شکل ممکن از روی قابلیت‌ها و المان‌های داستان نویسی آن بازی‌ها استفاده کرده تا دنیای خاص خود را خلق کند. اگر به دنبال شوتری متفاوت و هیجانی هستید، بهتر است همین حالا دست به کار شده و Space Punks را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Warhammer 40000 Shootas Blood and Teef و Bibots را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Space Punks برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4 GHz
Memory: 8GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970/1060 or ATI Radeon R9 series
Storage: 10GB

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD Ryzen 5 2600X or Intel Core i7-6900X
Memory: 8GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1080 or ATI Radeon RX 5700 XT
Storage: 10GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Space Punks is a free-to-play online co-op ARPG that will see you shootin’ and lootin’ your way across the galaxy. Team up with three misfits to lay siege to hordes of alien scumbags, harvest their loot and become the ultimate galactic badass.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.