Mortal Kombat 12 بازی Injustice 3
یحیی رحیمی

اد بون می‌گوید بازی جدید آن‌ها Injustice 3 یا Mortal Kombat 12 است

یحیی رحیمی 30 آبان 1401 1 دیدگاه
914 بازدید

استودیو ندررلم خالق بازی مورتال کامبت در طی سال اخیر مشغول کار روی پروژه تازه‌ای بوده است. اگرچه این استودیو جزو بازی‌سازهای قابل پیش‌بینی است، اما طرفداران مدت‌هاست امیدوارند که رویکرد سنتی آن‌ها تغییر یابد و بازی‌های متفاوتی ببینیم. اد بون، مدیر استودیو می‌گوید که بازی بعدی آن‌ها یا Injustice 3 یا Mortal Kombat 12 خواهد بود و به این شکل به شایعات اخیر در مورد احتمال ساخت بازی‌های فرعی یا خلق یک عنوان کاملا جدید پایان داد.

اد بون دیروز 29‌ آبان در صفحه توییتر خود، کاربران را به سؤال پرسیدن دعوت کرد. وی گفت که هر سؤالی می‌خواهید از من بپرسید، اما هزینه هر سؤال، هشت دلار است. یکی از اولین سؤال‌ها مربوط به بازی بعدی استودیو ندررلم بود و اینکه آیا او می‌تواند سرنخی در این مورد با آن‌ها به اشتراک بگذارد. اد بون به‌جای سرنخ، مستقیم پاسخ داد:‌ «I3 یا MK12». به عبارت دیگر، Injustice جدید یا Mortal Kombat 12. این گفته چندان تعجب‌آوری نیست و تئوری‌های اخیر، احتمال ساخت این دو بازی را مطرح کرده بودند.

در صورتی که اد بون را در توییتر دنبال کرده باشید، می‌دانید که او گاهی رمز‌گونه صحبت می‌کند و ممکن است با طرفداران شوخی کند. ممکن است منظور او حتی بازگشت دنیای مورتال کامبت در مقابل دی‌سی بوده باشد. اگر بازی Mortal Kombat 11 را بررسی کرده باشید، می‌دانید که لیو کانگ در حال حاضر مسئول خلق یک زمان‌بندی تازه است. او ممکن است در نهایت جهان جنگجویان مورتال کامبت را با ابرقهرمان‌های دی‌سی ادغام کند.

Mortal Kombat 12 بازی Injustice 3

Mortal Kombat 12 یا Injustice 3 ؟

در حال حاضر نمی‌توان به گمانه‌زنی‌ها استناد کرد و استودیو NetherRealm باید به‌صورت رسمی از بازی جدید رونمایی کند. اد بون در ادامه صحبت‌هایش به دیگر سؤالات هم پاسخ داد. برای نمونه به کمبود تعداد جنگجویان جدید در دوران سه‌بعدی مورتال کامبت پرداخت و گفت «این مشکلی است که به‌زودی رفع خواهیم کرد.» وی در ادامه به لباس تعدادی از شخصیت‌های مؤنث اشاره کرد و اینکه این لباس‌ها مربوط به دوران کلاسیک بازی هستند و امکان بازگشت آن‌ها وجود ندارد.

وی در ادامه علاقه خود نسبت به ساخت حالت Konquest جدید را مطرح کرد و همچنین گفت که آرزو دارد نسخه کارگردان Mortal Kombat 4 را بسازد. این نسخه شامل تمامی محتوایی است از نسخه نهایی حذف شد. شایعات پیشین و گزارش‌ها از ساخت ادامه Injustice 2 می‌گفتند و هیچ‌کدام از آن‌ها تائید نشده‌اند. نظر شما چیست؟ آیا مورتال کامبت 12 ساخته می‌شود یا Injustice 3 ؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    mortal بهتره

    پاسخ دهید