Mortal Kombat 11
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های ماه مه ایالات متحده اعلام شد: Mortal Kombat 11 بازهم در صدر

یحیی رحیمی 29 خرداد 1398 1 دیدگاه
1,135 بازدید

تقریبا به اواسط ماه مه میلادی رسیده ایم و جالب است که روزها مثل برق و باد می گذرند. سال 2019، در زمینه فروش بازی و سخت افزار رضایت بخش بوده است و بازی های بزرگی را امسال مشاهده کردیم. به تازگی آمار مربوط به پرفروش ترین بازی ها و سخت افزارهای ماه مه میلادی در ایالات متحده توسط گروه NPD منتشر شده است و به نظر می رسد که بازی Mortal Kombat 11 بازهم در صدر قرار گرفته است.

گروه NPD مدت هاست که به آنالیز میزان فروش بازی های ویدیویی در آمریکا می پردازد و این ماه نیز فهرست خود را منتشر کرده است. تقریبا شاهد فروش ثابتی نسبت به ماه گذشته هستیم و تنها چند تغییر کوچک را شاهد بوده ایم. در بخش بازی باید گفت که Mortal Kombat 11 بازهم صدر را در دست گرفته است و Days Gone که جدیدترین اختصاصی سونی است، در جایگاه دوم قرار گرفته است.

در گزارش منتشر شده گفته شده است که فروش Mortal Kombat 11 تقریبا دو برابر هر بازی دیگری در سری Mortal Kombat است و این پرفروش ترین نسخه این بازی مبارزه ای تا به حال است. در بخش سخت افزار نیز شاهد صدر نشینی دوباره کنسول Nintendo Switch هستیم وهمچنین پرفروش ترین لوازم جانبی بازی نیز دسته بازی کنسول PS4 است.

بر اساس گزارش منتشر شده، میزان فروش بخش سخت افزار نیز نسبت به سال گذشته حدود 11 درصد کاهش داشته است و همچنین میزان سال به سال نیز 3 درصد کاهش را شاهد بوده است که البته با توجه به قرار گرفتن در اواخر عمر کنسول ها، چنین آمار و ارقامی طبیعی هستند. درآمد کسب شده از بازی ها نیز 13 درصد نسبت به همین موقع پارسال کاهش داشته است و از سال 1998 تا به حال، چنین بازار کسادی را شاهد نبوده ایم.

البته بازی های بزرگی را نیز در ماه گذشته مشاهده نکردیم و به همین دلیل است که بازی هایی مانند Mortal Kombat 11 و Days Gone توانسته اند این چنین بدرخشند. می توانید در زیر آمار فروش کل بازی های ماه گذشته را مشاهده کنید و همچنین نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

npd sales may 2019

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    شایان

    مهمان

    مشخصه چون کلا قیمتش شده بود ۹۰ سنت

    پاسخ دهید