معرفی بازی Mortal Kombat 12 مورتال کامبت
محمد صادق شجاعی

بازی Mortal Kombat 12 احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

محمد صادق شجاعی 21 آذر 1401 بدون دیدگاه
852 بازدید

اد بون، رئیس استودیو NetherRealm، در قالب شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده بازی بعدی این استودیو که طبق شایعات بازی Mortal Kombat 12 (مورتال کامبت 12) است، به زودی معرفی خواهد شد.

بسیاری از بازیکنان و علاقه‌مندان سبک فایتینگ، چشم انتظار معرفی اثر جدید استودیو ندررلم در جریان مراسم The Game Awards 2022 بودند. با این حال اد بون، رئیس استودیو مذکور، پیش از آغاز گیم اواردز 2022 اعلام کرد که بازی بعدی‌اش در این رویداد رونمایی نخواهد شد. با این وجود که بسیاری از طرفداران از شنیدن این خبر ناامید شده‌اند، اما به نظر می‌رسد بازی Mortal Kombat 12 به زودی معرفی می‌شود.

اخیرا یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر از اد بون، خالق سری مورتال کامبت، در مورد رونمایی از محصول جدید استودیو NetherRealm ظرف 6 ماه آینده سوال پرسیده است. وی در پاسخ به این پرسش، از عبارت «احتمالا» استفاده کرده است. اد بون در توییت جداگانه‌ای از احتمال انتشار بازی بعدی‌اش که طبق شایعات بازی Mortal Kombat 12 خواهد بود، در سال 2023 گفته است. همچین وی به این نکته اشاره کرده که محصول جدید NetherRealm از طولانی‌ترین پشتیبانی تاریخ این استودیو از نظر محتوا‌های پس از انتشار برخوردار خواهد بود.

معرفی بازی Mortal Kombat 12 مورتال کامبت

بازی Mortal Kombat 12 پیش از Injustice 3 منتشر خواهد شد

در حالی که همچنان احتمال دارد بازی بعدی اد بون، سومین بازی از سری Injustice باشد، اما گزارش‌های متعددی اعلام کرده‌اند که بازی Mortal Kombat 12 در اولویت بوده و پیش از بازی Injustice 3 در دسترس قرار خواهد گرفت. افشای اخبار و اطلاعات مختلف و متعدد موجب قوت این شایعه شده است.

در حال حاضر می‌توان امیدوار بود که توییت اد بون به حقیقت پیوسته و تا 6 ماه آینده بازی مورتال کامبت 12 به صورت رسمی معرفی شود. نظر شما در مورد رونمایی از بازی Mortal Kombat 12 چیست؟ آیا برای تجربه این اثر لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.