بازی Evil West
یحیی رحیمی

کنسول Xbox Series S مشکلی در تولید Evil West ایجاد نکرده است

یحیی رحیمی 28 آبان 1401 بدون دیدگاه
272 بازدید

صحبت‌های مختلفی در مورد سخت‌افزار کنسول Xbox Series S مطرح شده است. چند توسعه‌دهنده می‌گویند که دلیل افت فریم بازی‌هایشان، مشخصات سخت‌افزاری سری است. توسعه‌دهنده بازی Evil West می‌گوید که این کنسول نسل جدید، هیچ مشکلی برای آن‌ها در حین تولید ایجاد نکرده است. ایول وست به‌عنوان یک بازی میان نسلی، بدون مشکل روی سری اس اجرا خواهد شد.

رسانه Xbox Dynasty از تولیدکننده بازی Evil West در مورد اظهارات اخیر بازی‌سازها سؤال کرده و اینکه آیا آن‌ها هنگام ساخت بازی به مشکلی برخورده‌اند یا خیر؟ وی در پاسخ گفته است: «نه چرا باید به مشکل بخوریم؟‌ما مجبور نبودیم که نسخه Series X را دقیقاً مشابه Series S بسازیم و محدودیتی به‌عنوان توسعه‌دهنده نداریم.» وی تائید می‌کند که نسخه Xbox Series S بازی آن‌ها از لحاظ گرافیکی و فنی مشابه با مشخصات سخت‌افزار کنسول است.

توسعه‌دهنده بازی Gotham Knights، مشکلات فراوان بازی و افت فریم را ناشی از ضعف سری اس دانسته است. این بازی قادر به ارائه 30 روی هیچ‌کدام از پلتفرم‌ها نیست و این تنها به سری اس خلاصه نمی‌شود. برای اجرای بهینه بازی، نیازمند کامپیوتر قدرتمندی هستید که بتواند 60‌ فریم ثابت ارائه دهد. توسعه‌دهندگان مختلفی در مدت اخیر از نبود مشکلات قابل‌توجه، هنگام ساخت بازی برای سری گفته‌اند. عده‌ای نیز عملکرد کنسول را مناسب نمی‌بینند و آن را در خور نسل جدید نمی‌دانند.

Evil West Xbox Series S

حالت‌های گرافیکی Evil West

اجرای بازی Evil West روی کنسول ایکس باکس دارای دو حالت گرافیکی است. نسخه Xbox Series X قادر به اجرای بازی با وضوح 4K و 30‌ فریم در ثانیه است. برای اجرای بازی با 60‌ فریم باید وضوح 1080p‌ را انتخاب کرد. در مورد کنسول ایکس باکس سری و ایکس باکس وان باید گفت که تنها حالت 1080p و 60 فریم در ثانیه فعال است و گزینه 1440p برای سری اس فعال نشده است. به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان با این کنسول همانند نسل قبل برخورد کرده‌اند و از پتانسیل‌های آن بهره نبرده‌اند.

  1. Xbox Series X‌ – وضوح 4K و 30 فریم در ثانیه – وضوح 1080 و 60 فریم در ثانیه
  2. Xbox Series S/One – وضوح 1080 و 30 فریم در ثانیه

به‌تازگی سیستم مورد نیاز Evil West اعلام شده و می‌توانید در مورد سخت‌افزار لازم برای اجرای بازی با کامپیوتر، اطلاعات کاملی کسب کنید. با توجه به گفته‌ی تولیدکننده، ایکس باکس سری اس مشکلی برای آن‌ها پیش نیاورده، اما آن‌ها نیز از پتانسیل کنسول بهره نبرده‌اند و محصولی مشابه نسل قبل برای آن تولید کرده‌اند. در پایان منتظر انتشار بازی اویل وست در تاریخ 22 نوامبر 2022 برای کنسول‌های PS5، PS4، Xbox و PC باشید. نسخه کامپیوتر از طریق استیم به فروش می‌رسد.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.