xbox-series-x-phil-spencer
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر: قرار بود قیمت و تاریخ عرضه Xbox Series X هفته آینده اعلام شود

یحیی رحیمی 20 شهریور 1399 بدون دیدگاه
364 بازدید

تیم اکس باکس هفته عجیبی را پشت سر گذاشت و ناخواسته مجبور به اعلام تاریخ انتشار و قیمت کنسول Xbox Series X شد. نه‌تنها قیمت این کنسول، بلکه از Xbox Series S هم رونمایی شد که ارزان‌ترین کنسول اکس باکس تابه‌حال است. اعلام قیمت و معرفی سخت‌افزار جدید به همراه افشاگری گسترده‌ای در توییتر انجام شد و قرار بود که این اطلاعات، هفته آینده به‌طور رسمی منتشر شوند.

فیل اسپنسر با انتشار توییت تازه‌ای از به هم خوردن برنامه اولیه اعلام تاریخ انتشار Xbox Series X گفته است. او از جامعه کاربران اکس باکس به دلیل حمایت گسترده‌شان تشکر کرده است اما نحوه اعلام قیمت کنسول جدید به شکل دیگری برنامه‌ریزی‌شده و قرار نبود به این شکل اعلام شود:

Phil Spencerعالی است که چنین واکنش‌هایی را می‌بینم و واقعاً به تیمی که موفق به رسیدگی به وضعیت پیش‌آمده شد، افتخار می‌کنم. قرار نبود تا هفته آینده از قیمت و تاریخ انتشار برداریم. می‌دانم که مدت زیادی است برای قیمت و تاریخ عرضه صبر کرده‌اید و از حمایتتان متشکرم. بی‌صبرانه منتظر عرضه کنسول هستم.

اگرچه قرار نبود اطلاعات کامل کنسول های Xbox Series X و Xbox Series S تا هفته آینده در اختیار عموم قرار گیرد، اما جامعه گیمرها از دریافت زودتر خبر استقبال کردند و افراد زیادی به بحث و گفتگو در مورد آن پرداختند. هنوز هفته تا عرضه کنسول جدید فاصله‌داریم و بی‌صبرانه منتظریم تا کیفیت نهایی و نحوه اجرای بازی‌ها را مشاهده کنیم. بالاخره یک اکس باکس پیش روداریم که می‌تواند موفقیت زیادی به دست آورد.

درحالی‌که ردموندی ها از قیمت کنسول های نسل جدید پرده برداشته‌اند، سونی هنوز آماده اعلام قیمت نیست و باید دید ژاپنی‌ها چه در چنته دارند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.