بازی Banishers: Ghosts of New Eden مراسم The Game Awards 2022
محمد صادق شجاعی

بازی Banishers: Ghosts of New Eden معرفی شد

محمد صادق شجاعی 20 آذر 1401 بدون دیدگاه
324 بازدید

در جریان مراسم The Game Awards 2022، استودیو Don’t Nod که به دلیل ساخت بازی Life is Strange شناخته می‌شود، از محصول جدید خود تحت عنوان بازی Banishers: Ghosts of New Eden رونمایی کرد.

استودیو Don’t Nod به واسطه انتشار بازی Life is Strange شهرت زیادی به دست آورد. این اثر در بخش‌هایی همچون شخصیت‌پردازی، مکانیک‌های گیم پلی و پرداختن به مسائلی که تابو محسوب می‌شوند، با تحسین منتقدین رو‌به‌رو شده و توانست بیش از سه میلیون نسخه فروش را تجربه کند.

در سال 2018، استودیو Don’t Nod با همکاری شرکت Focus Home Interactive اقدام به انتشار بازی Vampyr کرد. موفقیت‌های این اثر اکشن نقش‌آفرینی منحصر‌به‌فرد در جذب مخاطبین و منتقدین موجب شد که استودیو دونت‌ناد انترتینمنت از همکاری دوباره با فوکوس انترتینمنت خبر دهد. محصول مشترک این دو از سال‌ها پیش در حال ساخت است. حال در جریان مراسم The Game Awards 2022، از این اثر با نام بازی Banishers: Ghosts of New Eden رونمایی شد.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden مراسم The Game Awards 2022

بازی Banishers دارای فضایی فانتزی و تاریک است

تازه‌ترین محصول استودیو Don’t Nod در دنیای فانتزی تیره و تاریکی جریان دارد. در قالب تریلر معرفی بازی یک زوج شکارچی ارواح نمایش داده می‌شود که قرار است پروتاگونیست‌های اصلی بازی بنیشرز گوستس اف نیو ایدن باشند. اثر مذکور نوید یک داستان در‌گیر‌کننده و منحصر‌به‌فرد در دنیای خیالی را می‌دهد و در نگاه اول تجربه‌ای چشم‌نواز و جذاب به نظر می‌رسد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این محصول استودیو دونت‌ناد انترتینمنت ارائه نشده است.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden قرار است در پایان سال 2023 روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود. نظر شما در مورد این اثر چیست؟ آیا فضای آن توانسته نظر شما را جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.