فیلم سینمایی GTA امینم
یحیی رحیمی

راکستار پیشنهاد ساخت فیلم GTA با حضور امینم را رد کرده است

یحیی رحیمی 24 آبان 1401 بدون دیدگاه
618 بازدید

شرکت راکستار گیمز طبق آخرین اخبار بازی، پیشنهاد ساخت فیلم GTA با حضور امینم، رپر مشهور آمریکایی را رد کرده است. فیلم سینمایی جی تی ای قرار بود با کارگردانی تونی اسکات، کارگردان فیلم Top Gun ساخته شود، اما راکستار گیمز تمایلی به ساخت چنین فیلمی نداشته است و این پیشنهاد را رد کرده است.

Kirk Ewing که از مؤسسان اپ آواتار مجازی Veemee است از گفتگو شبانه در تاریخ نامشخصی با سم هوزر، مدیر سابق‌ راکستار گیمز می‌گوید. وی در این گفتگو، پیشنهاد ساخت فیلم GTA با حضور رپر مشهور آمریکایی، امینم را مطرح می‌کند. وی در این مورد گفت: «به خاطر رابطه شخصی که با راکستار و سم داشتم، یک‌شب به اتاق هتل او مراجعه کردم و تا پاسی از شب در مورد احتمال ساخت یک فیلم صحبت کردیم. این مربوط به دوران پس از انتشار GTA 3 است و فکر می‌کنم سم آن زمان به انجام چنین کاری علاقه داشت.»

وی در ادامه افزود:‌ «یادم است که ساعت چهار صبح یک تماس از سوی تولیدکننده‌ای در لوس‌آنجلس دریافت کردم و او پیشنهاد ساخت یک فیلم را مطرح کرد. وی به من گفت که ما امینم را برای بازی در فیلم راضی کرده‌ایم و کارگردان هم تونی اسکات است، آیا علاقه‌مند هستی؟ پس از آن با سم تماس گرفتم و گفتم که به این پیشنهاد گوش بده، آن‌ها امینم را برای نقش اول جی تی ای راضی کرده‌اند و تونی اسکات هم کارگردان است. وی در پاسخ گفت که علاقه‌ای به انجام این کار ندارد».

فیلم سینمایی GTA امینم

فیلم GTA با کارگردانی تونی اسکات

اوینگ می‌گوید که راکستار گیمز پس از آن هیچ تماسی با وی برقرار نکرده و هرگونه تمایل به ساخت فیلم سینمایی از بین رفته است: «آن‌ها بی‌خیال ساخت فیلم شدند، زیرا که فهمیدند رسانه و فرنچایز آن‌ها بزرگ‌تر از هر فیلم سینمایی در تمام تاریخ است.» بازی GTA V سال‌ها پس از این اتفاق به پرفروش‌ترین محصول سرگرمی تاریخ تبدیل شد و توانست رکوردهای باورنکردنی را جابه‌جا کند. راکستار گیمز در طی سال‌های اخیر، هیچ علاقه‌ای به ساخت فیلم و سریال GTA از خود نشان نداده است.

شبکه بی‌بی‌سی سال 2015 فیلمی به نام Gamechangers در مورد نحوه ساخت GTA ساخت. دنیل رادکلیف نقش سم هوزر را بازی می‌کرد و جریان فیلم در مورد چالش‌های ساخت اولین بازی جی تی ای بود. شرکت Take-Two‌ آن زمان تلاش کرد تا جلوی تولید فیلم به دلیل عدم رعایت قوانین کپی‌رایت را بگیرد، اما شکایت قانونی آن‌ها بی‌نتیجه بود و فیلم در نهایت ساخته و پخش شد. راکستار گیمز روز پخش فیلم از طریق توییتر به انتقاد از بی‌بی‌سی پرداخت و این فیلم را «چرند ساختگی» خواند. در خبر دیگری، ساخت بازی بریکینگ بد با الهام از سری بازی جی تی ای در حال ساخت بود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.