بازی بریکینگ بد
یحیی رحیمی

بازی بریکینگ بد با الهام از سری GTA در حال ساخت بود

یحیی رحیمی 20 مرداد 1401 بدون دیدگاه
2,387 بازدید

خالق سریال بریکینگ بد می‌گوید که او ایده ساخت یک بازی بر اساس این سریال محبوب را پیشنهاد کرده بود و اینکه برنامه‌هایی برای ساخت نسخه PSVR نیز وجود داشت که در آخر تمام آن‌ها لغو شدند. وینس گیلیگان، خالق سری Breaking Bad از زمانی می‌گوید که سریال در اوج محبوبیت قرار داشت و وی ایده ساخت اقتباس تعاملی این سریال با الهام از مجموعه بازی جی تی ای شرکت راک‌استار را مطرح کرده بود.

به گزارش پارسی گیم، سریال بریکینگ بد بدون شک یکی از برترین سریال‌های تاریخ به‌حساب می‌آید که داستان تبدیل‌شدن یک معلم ساده به یک قاچاقچی مواد مخدر را روایت می‌کند. پیچیدگی روایی سریال در فضای نیومکزیکو به همراه جلوه‌هایی از تیراندازی، روابط گروه‌های خلاف‌کار و جنگ میان آن‌ها در کنار شخصیت‌های منفور و ترسناک بدون شک با فضای بازی جی تی ای همخوانی دارد. گفتنی هم سریال و هم بازی دارای رستوران خیالی مخصوص به خود هستند.

سریال بریکینگ بد GTA

بازی بریکینگ بد با الهام از GTA

بازی GTA با سریال بریکینگ بد از لحاظی زمین تا آسمان تفاوت دارند؛ اما ایده ساخت بازی‌ای با الهام از این سری توسط خالق سریال مطرح شده بود. وینس گیلیگان با حضور در پادکست Inside the Gilliverse در مورد دورانی صحبتی می‌کند که احتمال ساخت بازی بسیار زیاد بود. وی در این مورد گفت: «من به یاد دارم که به دوستانم (این ایده را) گفتم، آن‌ها در حال حاضر مدیریت اپل را بر عهده دارند و همان اول با ایده ساخت سریال موافقت کردند. (من گفتم) که چه کسی مالک سری جی تی ای است و آیا نمی‌توان نمونه‌ای مشابه ساخت؟ آیا بازی بریکینگ بد نمی‌تواند وجود داشته باشد؟‌ این ایده هنوز برایم جذابیت دارد».

وی در ادامه گفت که این ایده هیچ‌گاه به واقعیت تبدیل نشد: «این ایده هیچ‌گاه به ثمر نرسید. تلاش‌هایی برای ساخت یک بازی ویدیویی شد و حتی تعدادی از آن‌ها در شرف انتشار بودند. ما سعی کردیم که تجربه‌ای واقعیت مجازی برای هدست پلی استیشن بسازیم. ما بازی موبایل را دنبال کردیم که توسعه آن برای مدتی ادامه داشت». تمام این تلاش‌ها در نهایت به‌جایی نرسیده و از سه تا چهار پروژه موجود، هیچ‌کدام رنگ روز را ندیدند. والتر وایت فعلاً در دنیای تلویزیون باقی مانده، گیلیگان همچنان علاقه‌مند به ساخت چنین بازی بر اساس این دو موادفروش تازه‌کار است که به یک خلاف‌کار تمام‌عیار تبدیل شدند.

خالق سریال بریکینگ می‌گوید که این بازی باید مشابه عنوان آتاری باشد که این‌یک مسئله نگران‌کننده است. تابه‌حال بازی‌های بی‌کیفیت زیادی از سریال و فیلم‌های تلویزیونی ساخته شده‌اند و شاید عدم ساخت بازی Breaking Bad در نهایت اتفاق مبارکی بوده باشد. در خبر دیگری، احتمال حضور والتر وایت در بازی مبارزه‌ای MultiVersus مطرح شده است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.