اشاره God of War Ragnarok به The Last of Us گاد اف وار رگناروک
محمد صادق شجاعی

بازی God of War Ragnarok مخفیانه به The Last of Us اشاره می‌کند

محمد صادق شجاعی 21 آبان 1401 1 دیدگاه
2,992 بازدید

اثر جدید سری خدای جنگ یعنی بازی گاد اف وار رگناروک بالاخره منتشر شد و بازیکنان بسیاری در حال گشت و گذار در محیط و پیدا کردن راز‌های آن هستند. در همین راستا، طبق تازه‌ترین اخبار بازی، بازیکنان توانسته‌اند یک ایستر اگ پیدا کنند که در قالب آن بازی God of War Ragnarok به سری The Last of Us اشاره می‌کند.

هشدار: مطالعه ادامه‌ی مطلب می‌تواند بخشی از داستان را فاش کند

اشاره به کاراکتر‌های اصلی سری لست اف اس یعنی جول و الی در قالب یک شعر تاثیر‌گذار و توسط یکی از کاربرات ساب ردیت رسمی The Last of Us معرفی شده است. اگر چه این شعر نام شخصیت‌های جول و الی را ذکر نمی‌کند، اما اگر از طرفداران آثار استودیو Naughty Dog بوده و بازی‌های سری The Last of Us را تجربه کرده باشید، متوجه اشاره به آن‌ها خواهید شد.

اشاره به سری لست اف اس را می‌توانید در قالب یکی از آیتم‌های قابل جمع‌آوری بازی God of War Ragnarok به نام Kvasir’s Poems پیدا کنید. این آیتم‌ها اشعاری حماسی هستند که در محیط بازی گاد اف وار رگناروک پراکنده شده‌اند. We Who Remain, Part the Second نام یکی از آیتم‌های Kvasir’s Poems است که به وضوح به بازی The Last of Us: Part 2 اشاره دارد.

در بخشی از شعر We Who Remain, Part the Second چنین آمده است: «زمانی که بدن به دلیل بیماری می‌پوسد و نفرت مغز را از بین می‌برد، چه چیزی دیوانه و عاقل را از هم جدا می‌کند». این جمله اشاره‌ای واضح به شیوع بیماری و به وجود آمدن زامبی‌های سری The Last of Us است.

اشاره God of War Ragnarok به The Last of Us گاد اف وار رگناروک

God of War Ragnarok به مجموعه‌های پلی استیشن اشاره دارد

در ادامه شعر We Who Remain, Part the Second نوشته شده است: «پدری بی‌رحم که روی صورتش ریش دارد و دختری که جانشین او می‌شود، هرگز از زندگی پر از قتل و کشتار خود رها نخواهند شد». طرفداران سری لست اف اس به سرعت متوجه می‌شوند که این جمله جول و الی را توصیف می‌کند. در صورتی که موارد گفته شده برای متقاعد کردن شما نسبت به وجود ایستر اگ سری The Last of Us در بازی God of War Ragnarok کافی نیست، لازم است نگاهی به جلد کتاب We Who Remain, Part the Second داشته باشید. روی جلد این کتاب، خالکوبی مشهور الی در بازی The Last of Us: Part 2 دیده می‌شود.

بازی God of War Ragnarok به تازگی روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده است. همان‌طور که از نام این اثر مشخص است، در قالب آن وقایع پایان جهان و فرجام خدایان به تصویر کشیده می‌شود. با استناد به اساطیر نورس، به واسطه این رخداد بسیاری از خدایان کشته شده و دنیا‌های 9 گانه نابود خواهند شد. بازی گاد اف وار با استقبال منتقدین رو‌به‌رو شده و توانسته میانگین امتیازات 94 را دریافت کند.

نظر شما در مورد اشاره بازی God of War Ragnarok به سری The Last of Us چیست؟ آیا در طول تجربه خود موفق به پیدا کردن این ایستر اگ شده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    AmirZarei

    مهمان

    مگه کریتوس خدایی هم زنده گذاشته که بخواد بمیره?

    پاسخ دهید