دانلود بازی Cosmoteer Starship Architect and Commander برای PC
دانلود بازی Cosmoteer Starship Architect and Commander برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cosmoteer Starship Architect and Commander برای PC

پارسی گیم 6 آبان 1401 بدون دیدگاه
1,312 بازدید

دانلود بازی Cosmoteer Starship Architect and Commander برای کامپیوتر

ترکیب بازی‌های شبیه ساز و مدیریتی با دنیای علمی تخیلی و فضایی، از آن مخلوط‌های بی نظیری بوده که چند سال است در صنعت گیم در حال سروصدا است. خیلی‌ها علاقه دارند تا سفینه فضایی خود را ساخته و به تجارت‌های بین کهکشانی مشغول شوند. خب اگر شما نیز در این دست قرار می‌گیرید، پس خبر خوبی برایتان داریم. بازی Cosmoteer Starship Architect and Commander از استودیوی Walternate Realities یکی از بهترین شبیه سازهای فضایی چند سال اخیر است.

پیش از اینکه در این بازی هیجان‌انگیز وارد شغل نبردهای فضایی و غارت کشتی‌های دیگر شوید، ابتدا باید وسیله خود را طراحی کنید. این بازی دست شما را برای انواع شخصی سازی‌ها بر روی کشتی از جمله قطعات و خدمه باز گذاشته است. این بازی همچنین شامل دو حالت مختلف شده که هر کدام گیم پلی متفاوتی را به شما ارائه می‌کنند. پس از طراحی کشتی، کهکشان بزرگ تبدیل به زمین بازی شما شده و می‌توانید هر کاری که دوست دارید، درونش انجام دهید. هیچ محدودیتی در فضا وجود ندارد.

در نقشه بزرگ این بازی، کشتی‌های رها شده و البته کشتی‌های دزدان دریایی خطرناک انتظار شما را می‌کشند. پس باید سفرهای خود را کاملاً امن و مطمئن انجام دهید. همچنین مکانیک‌هایی مانند تجارت اجناس مختلف و خرید کالاهای مورد نیاز مانند اسلحه و سوخت نیز در هسته گیم پلی بازی دخیل است. پس اگر به دنبال یک شبیه ساز بی نظیر از سفرهای غیر قابل پیش‌بینی فضایی هستید، به شما تجربه عنوان بی نظیر Cosmoteer Starship Architect and Commander را توصیه می‌کنیم.

بازی Cosmoteer Starship Architect and Commander یک شبیه ساز فضاپیمایی است. کشتی فضایی رؤیاهای خود را طراحی و کنترل کنید! در نبردهای حماسی به آن فرمان داده و هنگام کاوش در یک کهکشان خطرناک، خدمه خود را مدیریت کنید. به تنهایی یا با دوستان خود وارد این ماجراجویی دیوانه‌وار شده و ساعت‌ها درگیر شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Wandering Village و Nimbatus The Space Drone Constructor را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cosmoteer Starship Architect and Commander برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 32-bit or 64-bit Microsoft Windows 7 (Service Pack 1 required), Windows 8.1 (8.0 not supported), or Windows 10
Processor: Dual-core Intel 2.0 GHz (or AMD equivalent)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB DirectX 9 Graphics Card or better
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Microsoft Windows 7 (Service Pack 1 required), Windows 8.1 (8.0 not supported), or Windows 10
Processor: Quad-core Intel 2.5 GHz (or AMD equivalent) or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2GB DirectX 11 Graphics Card or better
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Design awesome starships using intuitive ship creation tools that are easy to learn but hard to master. Fully customize your ship’s shape and floor plan, choosing where to place individual modules including weapons, engines, hallways, and crew’s quarters. Your ship’s design is key to its survival, and every decision you make will impact its performance in battle. Easily share your designs with others through the Steam Workshop, Forums, and Discord.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.