دانلود بازی PJ Masks Heroes Of The Night برای PC
دانلود بازی PJ Masks Heroes Of The Night برای PC پارسی گیم

دانلود بازی PJ Masks Heroes Of The Night برای PC

پارسی گیم 11 آبان 1400 بدون دیدگاه
4,202 بازدید

دانلود بازی PJ Masks Heroes Of The Night برای کامپیوتر

شاید آرزوی بسیاری از افراد تبدیل‌شدن به یک ابرقهرمان با قابلیت‌های فرابشری و خارق‌العاده باشد. این امر هرچند در دنیای واقعی ممکن نیست اما در دنیای مجازی بازی‌های ویدیویی، هیچ محدودیتی وجود ندارد و تنها عامل محدودکننده، ذهن خلاق و قوه تخیل سازندگان است. تا به امروز عناوین زیادی با سوژه ابرقهرمان‌های معروف منتشر شده که هر کدام در سبک خود سرگرم‌کننده و موفق ظاهر شده‌اند. بازی PJ Masks Heroes Of The Night از استودیو Petoons یکی دیگر از این عناوین بوده که به دلیل سبک کارتونی و بامزه‌اش، می‌تواند برای طیف سنی گسترده‌تری مناسب باشد.

داستان بازی در مورد سه ابرقهرمان بامزه و کوچک با نام‌های Catboy، Owelette و Gekko است که باید شهر را در برابر خطرها و دردسرهای مختلف محافظت کنند. شما باید کنترل این سه شخصیت را در دست گرفته و به کمک قدرت‌های فرابشری هر کدام، به جنگ با افراد شرور و تبهکار بروید. این بازی دنیایی از دوستی، کار تیمی و معماها و رازهای مرموز را در اختیار شما قرار می‌دهد تا درون آن از ماجراجویی لذت ببرید.

هر کدام از شخصیت‌ها قابلیت منحصربه‌فردی دارند. Catboy بسیار چابک و سریع بوده، Owelette می‌تواند با سرعت زیادی پرواز کند و مانورهای هوایی بدهد و Gekko هم قدرت بدنی بی‌همتایی داشته و ضربات مهلکی به دشمنان وارد می‌کند. درون شهر 8 مکان اصلی و معروف وجود داشته که در طول مراحل به‌تمامی آن‌ها سفر خواهید کرد. تعداد زیادی آیتم مخفی و قابل ‌جمع‌آوری هم در جای‌جای نقشه قرار دارد که با گشت‌وگذار و کمک رباتی که همراهتان است می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Nickelodeon All-Star Brawl و Terraria را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی PJ Masks Heroes Of The Night با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 (2.4 GHz) or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 430 (1024 MB)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: Windows Vista and DirectX® 9.0b and below not supported

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5, 4 x 2.6 GHz or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Radeon HD 6850 (1024 MB)
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: Windows Vista and DirectX® 9.0b and below not supported

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Who goes into the night to save the day? You do! Get your PJs on and become heroes Catboy, Owlette, and Gekko in the most exciting PJ Masks video game yet. Starting out at Mission Control HQ, you’ll set off on a platforming adventure for little heroes. Use your superpowers – like Catboy’s speed, Owlette’s super flying moves, and mighty Gekko’s muscles – to stop the most popular night-time baddies. And explore eight PJ Masks locations, from the city roofs and Mystery Mountain all the way to the Moon! With help from PJ Robot, you’ll discover a world of friendship, teamwork, and amazing hidden collectibles.
Bedtime is the right time to fight crime – but can you save the world from Romeo, Luna Girl, Night Ninja and more villains?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.