بازی مولتی پلیر Assassin's Creed
یحیی رحیمی

تولید بازی مولتی پلیر Assassin’s Creed شروع شد

یحیی رحیمی 6 آبان 1401 بدون دیدگاه
352 بازدید

یوبی سافت رسماً از بازی مولتی پلیر Assassin’s Creed رونمایی کرد. بازی جدید سری اساسینز کرید با تمرکز روی حالت چندنفره و گروهی ساخته می‌شود و توسعه آن در حال حاضر تحت اسم رمز Invictus در جریان است. توسعه‌دهندگان باتجربه استودیوهای مختلف Ubisoft از جمله سازندگان بازی سرویس محور For Honor مشغول تولید پروژه جدید هستند.

اطلاعات جدید توسط وب‌سایت Insider Gaming فاش شده است. این وب‌سایت با بررسی گزارش مالی اخیر یوبی‌سافت توانسته فهرستی از تمام بازی‌های اساسینز کرید در حال ساخت را پیدا کند. یکی از این بازی‌ها با اسم رمز Invictus یک بازی مستقل و چندنفره خواهد بود. این بازی بخشی از پروژه Assassin’s Creed Infinity است که در واقع یک هاب و فضای مشترک برای بازی‌های مختلف این سری خواهد بود. تمامی بازی‌های جدید از طریق این لانچر منتشر می‌شوند و می‌توان در آن واحد به چندین بازی دسترسی پیدا کرد.

یوبی‌سافت طبق گزارش‌ها در حال تلاش است تا حالت چندنفره را به این سری بازگرداند. صفحه توییتر رسمی بازی از بازگشت المان مولتی پلیر خبر داد، اما این اولین بار است که از یک پروژه چندنفره مستقل می‌شویم. سؤالات زیادی برای طرفداران در مورد بازی مولتی پلیر Assassin’s Creed پیش آمده است و اینکه بازی چه روندی خواهد داشت. در صورتی که یوبی‌سافت روند اخیر خود را ادامه دهد، احتمال انتشار رایگان بازی جدید وجود دارد. با این حساب افراد زیادی می‌توانند همراه دوستانشان در دنیای آنلاین اساسینز کرید به کاوش بپردازند.

بازی مولتی پلیر Assassin's Creed

بازی مولتی پلیر Assassin’s Creed

با در نظر گرفتن پروژه Invictus، پنج بازی اساسینز کرید در حال ساخت هستند. پروژه قرمز یک بازی نقش‌آفرینی است که به دوران ژاپن فئودال می‌پردازد و مشابه Ghost of Tsushima طراحی می‌شود. در ادامه پروژه Hexe را داریم که به وقایع قرن شانزدهم میلادی در آلمان و امپراتوری روم می‌پردازد و اینکه با ساحره‌سوزی و دوران تاریک بشر مواجه خواهیم بود. در ادامه بازی تازه‌ای با اسم Jade ساخته می‌شود که یک بازی موبایل مربوط به چین باستان است و پروژه‌ای متفاوت با آنچه تابه‌حال دیده‌ایم خواهد بود.

اولین بازی این سری که سال آینده منتشر می‌شود، Assassin’s Creed Mirage نام دارد. این بازی کوتاه در مراسم Ubisoft Forward رونمایی شد و هنوز تاریخ عرضه دقیق آن اعلام نشده است. البته امکان پیش‌خرید بازی برای پلتفرم‌های مختلف وجود دارد و مالکان PS4 هم می‌توانند بازی جدید را تجربه کنند. سفر به بغداد در کنار محتوای الحاقی علی‌بابا و چهل دزد بغداد، سال 2023 در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.