Silent Hill: Townfall آنریل انجین 5 سایلنت هیل
محمد صادق شجاعی

بازی Silent Hill: Townfall با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود

محمد صادق شجاعی 5 آبان 1401 بدون دیدگاه
309 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو No Code اعلام کرده که استفاده از موتور Unity را کنار گذاشته و در ساخت اثر تازه سری سایلنت هیل یعنی بازی Silent Hill: Townfall از آنریل انجین 5 بهره خواهد برد.

اخیرا شرکت کونامی اقدام به احیای سری Silent Hill در قالب معرفی چندین بازی مختلف کرده است. با این وجود که نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 و بازی Silent Hill f بیشترین توجه را به خود اختصاص داده‌اند، اما بسیاری از بازیکنان در مورد بازی Silent Hill: Townfall کنجکاو هستند.

این اثر جدید سری سایلنت هیل توسط استودیو No Code ساخته شده و شرکت Annapurna Interactive وظیفه آن را بر عهده دارد. سازندگان بازی Silent Hill: Townfall از آن به عنوان برداشتی متفاوت از سری مذکور یاد کرده‌اند. علی‌رغم این که جزئیات ناچیزی از گیم پلی و داستان بازی سایلنت هیل تاون فال در دسترس قرار دارد، اما اطلاعات جدیدی از روند ساخت آن منتشر شده است.

بر اساس گزارش رسانه The Game Spoof، استودیو No Code در ساخت بازی Silent Hill: Townfall از موتور Unreal Engine 5 استفاده کرده است. استودیو Bloober Team نیز در ساخت نسخه ریمیک بازی سایلنت هیل 2 از همین موتور بازی‌سازی بهره برده است.

Silent Hill: Townfall آنریل انجین 5 سایلنت هیل

Silent Hill: Townfall جزو مجموعه آنتولوژی سایلنت هیل است

استفاده از موتور آنریل انجین 5 در ساخت بازی جدید سری سایلنت هیل از طریق آگهی‌های شغلی متعددی که توسط استودیو No Code منتشر شده، مشخص شده است. از جمله این موقعیت‌ها می‌توان به برنامه‌نویس ارشد موتور بازی‌سازی، انیماتور سینماتیک و انیماتور گیم‌پلی اشاره کرد. در تمامی موقعیت‌های شغلی به تخصص در استفاده از موتور Unreal Engine 5 اشاره شده است. لازم به ذکر است که استودیو نو کد در آثار قبلی خود یعنی Stories Untold و Observation از موتور Unity استفاده کرده است.

طبق گزارش‌ها، بازی Silent Hill: Townfall اولین اثر از یک مجموعه آنتولوژی خواهد بود. هر یک از آثار این مجموعه ویژگی‌های خاص خود را داشته و توسط استودیو‌های مستقل در سراسر جهان ساخته خواهند شد.

در حال حاضر پلتفرم‌های مقصد و زمان انتشار بازی سایلنت هیل تاون فال اعلام نشده‌اند. در موقعیت‌های شغلی منتشر شده از سوی استودیو No Code به کامپیوتر و کنسول‌های نسل فعلی اشاره شده است. این در حالی است که نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 در انحصار کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود. هم‌اکنون مشخص نیست که سایر آثار جدید سری سایلنت هیل چنین رویه‌ای را دنبال کرده یا به صورت مولتی پلتفرم منتشر می‌شوند.

نظر شما در مورد استفاده از آنریل انجین 5 در ساخت بازی Silent Hill: Townfall چیست؟ به نظر شما این موتور چه تاثیری روی تجربه اثر مذکور خواهد داشت؟ آیا بازی سایلنت هیل تاون فال با استقبال بازیکنان رو‌به‌رو خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.