دانلود بازی Autonauts برای PC
دانلود بازی Autonauts برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Autonauts برای PC

پارسی گیم 6 آبان 1401 بدون دیدگاه
1,374 بازدید

دانلود بازی Autonauts برای کامپیوتر

بازی‌های شهر سازی و خلق تمدن بدون شک از محبوب‌ترین آثار در میان عناوین پی سی محسوب می‌شود. Autonauts از استودیوی Denki یک بازی در مورد استعمار دنیاهای جدید با ظاهری بانمک و جذاب است. با فرود به تنهایی در یک سیاره دست نخورده، وظیفه شما ساختن یک تمدن پر رونق است. اندکی از DNA آثار کلاسیک مانند SimCity در این بازی وجود دارد، اما Autonauts شما را بی‌وقفه با جزئیات دقیق ساخت یک شهرک جدید مشغول می‌کند و حسی کاملاً اورجینال دارد.

چیزی که Autonauts را از سایر آثار هم سبک خود متمایز کرده، توجه به ریزترین جزئیات ممکن است. مثلاً تمام مواد اولیه برای ساخت یک ساختمان مانند سنگ، چوب و آهن، باید به ترتیب از طبیعت استخراج شده و به میزان کافی انباشته شوند تا شما بتوانید کار بر روی ساختمان را آغاز کنید. این پروسه طولانی، به این بازی حسی واقع‌گرایانه داده که شاید در بازی‌های دیگر پیدا نکنید. همچنین باید این نکته را هم در نظر بگیرید که شما تنها فرد در این سیاره هستید و باید همه کارها را خودتان انجام دهید.

روبات‌هایی در بازی وجود دارند که اگر بتوانید آن‌ها را با زبان برنامه نویسی واقعی، برنامه ریزی کنید، می‌توانند کارهای شما را انجام داده و مسیر بازی را هموار کنند. این ترکیب جالب استفاده از برنامه نویسی و مدیریت منابع، باعث شده که Autonauts یکی از خاص‌ترین بازی‌های شبیه ساز شهرسازی در دنیا باشد. زمانی که ده‌ها ساعت از وقتتان را در خلق یک شهر از صفر مصرف کردید، قطعاً به نتیجه نهایی افتخار می‌کنید. تجربه بازی Autonauts به تمام گیمرهای دنیا توصیه می‌شود.

بازی Autonauts عنوانی در سبک شهرسازی و مدیریتی است. این بازی مکانیک‌های جذابی مانند استفاده از برنامه نویسی برای کنترل روبات‌های کارگر را درون خود قرار داده که در کمتر بازی دیگری پیدا می‌شود. علاوه بر این، گرافیک زیبا و خیره کننده‌اش، شما را برای مدت‌ها درگیر خود خواهد کرد. پس این بازی زیبا را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Autonauts Vs Piratebots و Stormworks Build and Rescue را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Autonauts برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Core i5-6600K (4 * 3500) or equivalent/AMD FX-9370 (8 * 4400) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 (2048 MB) or Radeon HD 7870 (2048 MB)
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any
Additional Notes: Low Settings on massive dense worlds

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i7-6700K (4 * 4000) or equivalent/AMD Ryzen 1500X (4 * 3500) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970 (4096 MB) or Radeon R9 270X (2048 MB)
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any
Additional Notes: High Settings on massive dense worlds

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Travel the universe colonising uninhabited planets with the sole goal of setting worlds in motion through the power of automation.
Fresh from your spaceship you must harvest stick and stone and begin your colonisation efforts. Create rudimentary crafting items from blueprints and slowly build a number of workerbots to aid in your efforts. Teach and shape their artificial intelligence with a visual programming language, then instruct them to begin the formation of your colony. Marvel as a planet you’ve shaped becomes home to a civilisation of workerbots, happy to do your bidding!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.