Anthem
یحیی رحیمی

انتشار بازی Anthem از سوی BioWare تا اوایل سال 2019 به تعویق افتاد

یحیی رحیمی 5 بهمن 1396 بدون دیدگاه
707 بازدید

استدیو BioWare چند ماه گذشته به‌شدت مشغول توسعه بازی چندنفره جدیدی به نام Anthem بوده است که در مورد گروهی از انسان‌ها است که تمدن خود را ترک می‌کنند و برای جستجو به دوردست‌ها سفر می‌کنند. Mark Darrah، تهیه‌کننده اجرایی Dragon Age، نقش اساسی در این عنوان جدید بازی می‌کند.

بر اساس منبع عنوان نشده در گفتگو با سایت Kotaku، این بازی تا اوایل 2019 منتشر نخواهد شد. همچنین نسخه جدید Dragon Age که سال قبل روند ساخت آن دوباره از سر گرفته شد، دارای ویژگی‌های جدیدی همچون Live Moments خواهد بود. بر اساس این گفته‌ها روند انتشار بازی بسیار پیچیده شده است و Bioware برای نه‌تنها انتشار بازی بلکه انتشار اولیه نسخه Beta و آپدیت‌های بعد از انتشار زمان نیاز دارد. اگر کمپانی EA همین روند را ادامه دهد احتمالاً در ماه مارس 2019 شاهد انتشار این بازی خواهیم بود.

Darrah در اکانت خود در توییتر عنوان کرده است که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرای هر دو عنوان Dragon Age و Anthem فعالیت می‌کند و همچنین Jonathan Warner نیز کارگردان اصلی بازی است. ماه ژوئن سال پیش Darrah عنوان کرده بود که نقشی در توسعه Darrah ندارد و تغییر بزرگی برای بازی به شمار می‌رود. استدیو در چند ماه گذشته با انتشار ناموفق Mass Effect: Andormeda تغییرات زیادی را به خود دیده است.

بر اساس گفته‌های Kotaku، اولویت BioWare در حال حاضر تنها توسعه Anthem است؛ و تیم‌های کوچک‌تری نیز در حال بر روی Dragon Age و Star Wars: The Old Republic هستند. بر اساس خبرها حول استدیو حس می‌شود که شروع ضعیف Anthem می‌تواند تغییرات عمده زیادی را در BioWare ایجاد کند. سال گذشته انتقال بزرگی با انتشار Andormeda انجام گرفت که توسعه‌دهنده BioWare Montreal به EA Motive جابه‌جا شدند.

در مورد Dragon Age اما بازی هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است و تنها جزئیات اندکی از آن در دسترس است. پروژه سال گذشته دوباره از سر گرفته شد و توسعه‌دهندگان تلاش دارند تا اجزا زنده بیشتری را به بازی اضافه کنند. این سایت همچنین گزارش از عصبانیت YouTuber ها از عملکرد ضعیف EA در خریدهای درون بازی Star Wars Battlefront II می‌دهد که اصلاً مورد رضایت نبوده است.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.