apex legends
یحیی رحیمی

اعتراف استودیو Respawn به اشتباه بزرگ بتل پس فصل هفتم Apex Legends

یحیی رحیمی 18 آبان 1399 بدون دیدگاه
432 بازدید

فصل هفتم بازی Apex Legends شروع سختی را تجربه کرد و تغییرات انجام‌شده در بخش بتل پس باعث کاهش سرعت پیشرفت بازیکنان شد. تغییر انجام‌گرفته به حدی سروصدا کرد که استودیو Respawn Entertainment سریعاً واکنش نشان داد. تعدادی از طرفداران بازی باور داشتند که چنین کاری به‌منظور دریافت پول بیشتر از بازیکنان انجام‌گرفته و EA می‌خواهد روند بالا رفتن مراحل را سخت کند تا بازیکنان، مجبور به پرداخت پول شوند.

مدیر روابط عمومی استودیو Respawn با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی Reddit، تمامی ادعاهای مطرح‌شده را رد کرده و اینکه استودیو هیچ انگیزه‌ای برای انجام این کار نداشته و این‌یک اشتباه واضح بوده و به دلیل آن عذرخواهی کرده است:

واقعی نمی‌دانمRyan Rigney چطور به این سؤالات واکنش بدهم و باید بگویم که ما به دنبال سوءاستفاده نیستیم. ما واقعاً در این مورد اشتباه کردیم. Chad، کارگردان بازی، در جلسه امروز به من گفت که: دیشب می‌خواستم بازی کنم و بعد از 6 ساعت تنها یک سطح بالا رفتم و چه خبر است؟ سه نفر دیگر هم‌چنین گفتند و باید بگویم که افراد حاضر در Reddit درست می‌گویند و این فوق‌العاده بد است و باید کسی زودتر این اشتباه را گوشزد می‌کرد. اشتباه انجام‌گرفته به دلیل پاک کردن حساب‌های تست بازی بوده که توسعه‌دهندگان را از واقعیت دور نگه‌داشته است. هر استودیویی که عمداً آپدیت‌های بد را منتشر کند، جای خوبی برای ساخت بازی و کار نیست و تیم ما به این نکته آگاه است. در مورد بازی‌های سرویس محور باید گفت: گاهی اوقات لازم است ایده‌های تازه‌ای را تست کرد و اگر بد هم باشد، توسعه‌دهندگان درک بهتری از آن پیدا خواهند کرد. شاید بگویید باید آپدیت منتشرشده را به حالت اول برگردانیم و من می‌گویم که باید تلاش کنیم تا ویژگی‌های خوب را نگه‌داریم و تنها بخش‌های بد را کنار بگذاریم.

ازجمله تغییرات فصل هفتم بازی Apex Legends می‌توان به اضافه شدن یک شخصیت جدید اشاره کرد که یک دانشمند اخترفیزیک اهل اسکاتلند است و سلاح‌های ویژه‌ای برای کشتار حریف در اختیار دارد. نظر شما در مورد تغییرات انجام‌شده چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.