Silent Hill Ascension
یحیی رحیمی

بازی Silent Hill Ascension یک مینی سریال مبتنی بر کلاود است

یحیی رحیمی 30 مهر 1401 بدون دیدگاه
532 بازدید

کونامی چند روز پیش از بازی‌های جدید سری سایلنت هیل با انتشار تریلرهای کوتاهی رونمایی کرد. شاهد بازگشت سایلنت هیل 2 با گرافی امروزی هستیم و همچنین پروژه کاملاً جدید Silent Hill F با دنبال کردن روند ترس ژاپنی معرفی شد. یکی از پروژه‌ها که اطلاعات کمتری از آن دریافت کردیم، Silent Hill Ascension نام داشت. این بازی طبق گفته کونامی، یک مینی سریال زنده و تعاملی است که اطلاعات تازه‌ای از آن به دست رسانه‌ها رسیده است.

بازی جدید سایلنت هیل ماهیت سینمایی دارد و بازی‌کنان همراه دوستانشان می‌توانند در مورد سرنوشت شخصیت‌ها تصمیم بگیرند. Dusk Golem، افشاگر مشهور بازی‌های ویدیویی که در طی سال اخیر، اطلاعات زیادی از بازی‌ها فاش کرده است؛ جزئیات Silent Hill Ascension را توضیح داد. وی می‌گوید که یک بازی‌ساز مستقل از مدیرعامل استودیو سازنده بازی در مورد ماهیت آن سؤال کرده و توانسته به اطلاعات تازه‌ای در این مورد دست پیدا کند.

طبق گفته داس گولم، بازی Ascension یک تجربه داستانی چند شاخه مبتنی بر فضای ابری یا کلاود است که تنها یک‌بار و به شکل یک مینی سریال پخش خواهد شد. بازی‌کنان در حین تماشا سریال می‌توانند رابط میان شخصیت‌ها را تعیین کنند، سرنوشت آن‌ها را مشخص کنند و در نهایت تصمیم بگیرند که باید بمیرند یا زنده بمانند. این بازی‌ساز مستقل در ادامه افزود که تجربه این اثر مشابه آثار Telltale است و کارمندان سابق این استودیو هم در تولید بازی تعاملی جدید شرکت دارند.

Silent Hill Ascension

جزئیات بازی Silent Hill Ascension

بسیاری می‌گویند که بازی Silent Hill Ascension شباهت زیادی به سری Dark Pictures Anthology دارد. داسک گولم می‌گوید که شباهت زیادی میان این دو بازی وجود ندارد و اثری مشابه Walking Dead را خواهیم دید. بازی جدید مانند یک سریال پخش می‌شود و بازی‌کنان حین پخش سریال در مورد داستان تصمیم می‌گیرند. بازی‌کنان تنها سرنوشت شخصیت‌ها را تعیین می‌کنند و نقشی در خلق داستان ندارند. وی در پایان می‌گوید که شباهت زیادی به Life is Strange هم وجود دارد، اما مکانیسم اصلی بازی همان انتخاب است و در نهایت یک تجربه سینمایی خواهیم داد.

داستان بازی سایلنت هیل جدید دارای پیچیدگی و گره‌های متفاوتی است تا مخاطبان به طور کامل درگیر شوند. این بازی مناسب افرادی است که به یک فیلم سینمایی ترسناک تعاملی در جهان سایلنت هیل علاقه دارند. تاریخ عرضه Silent Hill Ascension مربوط به سال 2023 است و همچنین انتشار آن از طریق سرویس‌های استریم محتوا انجام می‌شود و مانند یک بازی معمولی عرضه نخواهد شد.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.