Xbox Game Pass
یحیی رحیمی

توضیحات جدید مایکروسافت در مورد بخش Xbox Game Pass منتشر شد

یحیی رحیمی 4 بهمن 1396 بدون دیدگاه
601 بازدید

هنگامی‌که مایکروسافت بخش جدید Xbox Game Pass را معرفی کرد بسیاری آن را به PlayStation Now سونی شباهت دادند و فکر می‌کردند که این سرویس تنها جان دوباره برای بازی‌های قدیمی خواهد بود؛ اما به نظر می‌رسد این سرویس جذاب‌تر از آن باشد. روند کاری آن به این صورت است که شما ماهانه 10 دلار حق اشتراک می‌پردازید و از تعدادی از بازی‌های جدید بدون پرداخت کل قیمت بازی برخوردار خواهید بود.

مایکروسافت دیروز از بازی‌های جدیدی برای این سرویس پرده‌برداری کرده است. عنوان Sea of Thieves در تاریخ 20 مارس سال جاری میلادی هم به‌صورت دیجیتالی و هم برای مشترکین سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود. این تنها پایان ماجرا نیست و بازی‌هایی همچون State of Decay 2 و Crackdown 3 که محصول استدیو خود مایکروسافت هستند نیز برای مشترکین این سرویس در دسترس خواهند بود. البته عنوان‌های پرطرفداری همچون Halo، Forza و Gears Of War جدید را نیز فراموش نکنید.

از 20 مارس سال جاری می‌توانید به جای خریداری یک بازی، کارت اشتراک 6 ماهه را به قیمت 60 دلار خریداری و همه بازی‌های پرطرفدار را در این مدت محدود تجربه کنید. البته بعدازاین مدت باید ماهانه 10 دلار بپردازید که در طول زمان مبلغ هنگفتی خواهد شد. مدیر اکس باکس، Phil Spencer، باور دارد که این سرویس تنها بخش کوچکی از برنامه‌هایی است که مایکروسافت برای طرفداران خود آماده کرده است:

Phil Spencerما تنها بخش سطحی و کوچکی از اینکه این سرویس چه کمکی می‌تواند بازی کند را به طرفدارانمان نشان دادیم. ما کاملاً باور داریم که Xbox Game Pass تسریع دهنده‌ای برای ایجاد فرصت‌های جدید برای توسعه‌دهنده‌ها و ناشران بازی‌ها است تا آن‌ها بتوانند راه‌های جدید را برای بازی و توسعه پیدا کنند.

ویژگی جدیدی که مایکروسافت برای مشترکین این سرویس معرفی کرده است که به این صورت است که می‌توانید توانید نه‌تنها روی Xbox One خود بلکه روی ویندوز 10 نیز بازی کنید. به این معنی که هرکجا که باشید می‌توانید توانید از بازی متنوع مایکروسافت بهره ببرید. مدیر بازاریابی Xbox، Aaron Greenberg، در اکانت توییتر خود در مورد این ویژگی گفت:

اگر که عنوانی مربوط به Xbox باشد و عضو Game Pass باشید می‌توانید توانید نسخه PC آن را نیز روی ویندوز 10 بازی کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.