XboxSeriesX
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار کنسول Xbox Series X تایید شد

یحیی رحیمی 22 مرداد 1399 بدون دیدگاه
220 بازدید

تنها چند ماه تا عرضه رسمی کنسول های نسل بعدی مانده است و مایکروسافت و سونی باید قیمت کنسول هایشان را معین کنند. اطلاعاتی چون مشخصات فنی و بازی های جدید اعلام شده است اما تاریخ انتشار و قیمت یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است که هنوز توسط این دو کمپانی بزرگ، یک راه نگه داشته شده اند. امروز مایکروسافت بازه انتشار کنسول Xbox Series X را مشخص کرده است و قرار است به زودی از قیمت دستگاه هم پرده بردارد.

مایکروسافت در مطلب تازه منتشر شده روی وب سایت Xbox Wire تاریخ انتشار کنسول Xbox Series X را ماه نوامبر میلادی اعلام کرده است. قرار بود کنسول در تعطیلات آخر سال میلادی و احتمالا دسامبر عرضه شود اما این تصمیم تغییر کرده است و تاریخ انتشار جلو افتاده است. هنوز مشخص نیست روز دقیقا انتشار بازی کی خواهد بود. اعلام تاریخ انتشار کنسول اکس باکس سری ایکس، همراه اعلام خبر به تاخیر افتادن بازی Halo Infinite است که خبر خوبی برای مایکروسافت و طرفداران آن به حساب نمی آید.

مایکروسافت عدم انتشار بازی Halo Infinite همراه کنسول را مشکل جدی نمی داند و باور دارد که حدود 100 بازی ارتقا یافته در اختیار کاربران خواهد بود و با شروع سال 2021، بازی های انحصاری هم از راه خواهند رسید و فاصله ایجاد شده را پر خواهند کرد. کنسول Xbox Series X بازی هایی از سه نسل کنسول پیشین را اجرا خواهد کرد و خرید این کنسول می تواند گزینه خوبی برای گیمرهای قدیمی هم باشد.

انتخاب نوامبر به عنوان ماه انتشار کنسول اکس باکس؛ غافل گیر کننده نیست زیرا که مدل های قبلی همچون Xbox One و Xbox 360 هم در نوامبر و نزدیک جمعه سیاه عرضه شده اند و همین استراتژی در مورد مدل جدید هم به کار رفته است. اگر برنامه ریزی به شکلی که گفتیم باشد، کنسول جدید اواخر ماه نوامبر و اوایل آذرماه عرضه خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.