Uncharted Legacy of Thieves
یحیی رحیمی

کرک بازی Uncharted Legacy of Thieves منتشر شد

یحیی رحیمی 28 مهر 1401 بدون دیدگاه
2,028 بازدید

کمتر کسی فکر می‌کرد روزی برسد که بازی‌های انحصاری پلی استیشن از جمله God of War و آنچارتد را برای کامپیوتر دریافت کنیم. استودیو ناتی‌داگ پس از معرفی ریمستر آنچارتد 4 برای کامپیوتر بالاخره به روز انتشار رسید و پای اولین بازی این سری به پلتفرم PC باز شد. کرک بازی Uncharted Legacy of Thieves ساعاتی پس از عرضه جهانی بازی توسط گروه خوش‌نام و باتجربه FLT در دسترس قرار گرفت. کرک بازی‌ آنچارتد بر اساس نسخه استیم منتشر شده و مشکلی از بابت اجرا نخواهد داشت.

طبق گفته FLT، ریمستر آنچارتد 4 تنها از قفل استیم استفاده می‌کند و در نتیجه کرک کردن آن کار سختی نبوده است. کافی است پس از دریافت این نسخه، بازی را نصب کنید و در پایان هم بازی را اجرا کنید. هنوز ریپک Dodi و فیت‌گرل در دسترس قرار نگرفته و از همین لحظه می‌توانید نسخه کم حجم بازی را به‌صورت نیم بها از پارسی گیم دریافت کنید.

گروه Fairlight حدود 36 سال سابقه در زمینه کرک بازی دارد و اگرچه اعضای اولیه این گروه دیگر فعالیتی ندارند، اما اسم این گروه همچنان زنده است و کرک بازی تحت عنوان آن‌ها منتشر می‌شود. Uncharted Legacy of Thieves متشکل از ریمستر آنچارتد 4‌ به همراه بسته الحاقی Lost Legacy‌ است که روند متفاوتی را نسبت به بازی‌های پیشین دنبال می‌کند. منتقدان هنگام عرضه این نسخه برای کنسول PS5 به تحسین بازی پرداختند و آن را بهترین نسخه برای تجربه بازی دانستند. کاربران PC می‌توانند از وضوح 4K در کنار فریم نامحدود و پشتیبانی از مانیتور عریض بهره ببرند.

کرک Uncharted Legacy of Thieves

دانلود کرک Uncharted Legacy of Thieves

شرکت سونی برای انتشار تمامی بازی‌های انحصاری برای کامپیوتر برنامه ریخته است. هفته آینده نسخه کامپیوتر Sackboy منتشر می‌شود که جزو بهترین پلتفرمرهای سال گذشته میلادی به‌حساب می‌آیند. خبرهایی از انتشار Returnal از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های اخیر برای PC هم به گوش می‌رسند و بازی‌کنان می‌توانند گزینه تازه‌ای برای تجربه این بازی زیبا و داستان عمیق دریافت کنند. نسخه کامپیوتر ریمیک لست آو آس هم در راه است و طبق گفته مدیر استودیوهای سونی، تمامی بازی‌ها حداقل یک سال پس از عرضه برای پلی استیشن به کامپیوتر راه پیدا می‌کنند.

حجم بازی Uncharted Legacy of Thieves برای کامپیوتر حدود 100 گیگابایت است و انتظار می‌رود که حجم بازی با کمک فشرده‌سازی توسط فیت‌گرل به حداقل برسد. در حال حاضر اگر می‌خواهید کرک Uncharted Legacy of Thieves بدون فشرده‌سازی را دریافت کنید، 96.56 گیگابایت باید کنار بگذارید. با ورود سونی به بازار کامپیوتر، تعدادی از کاربران ردیت امیدوارند که این اتفاق برای نینتندو هم رخ دهد و این شرکت هم سیاست‌های خود را تغییر دهد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.