Resident-Evil-Showcase
سارا هابطی

جزئیات گیم پلی بازی Resident Evil 4 Remake این هفته اعلام می‌شود

سارا هابطی 27 مهر 1401 1 دیدگاه
510 بازدید

بنا به گفته شرکت کپکام، شوکیس جدیدی برای ارائه اطلاعات و جزئیات بیش‌تر از بازی‌های Resident Evil Village: Gold Edition و Resident Evil 4 Remake برگزار می‌شود که تمرکز زیادی روی ارائه گیم پلی بازی Resident Evil 4 Remake خواهد داشت.

براساس آخرین اخبار بازی، شرکت کپکام قرار است در بامداد جمعه همین هفته (29 مهر ماه، ساعت 1:30 دقیقه بامداد) شوکیسی برگزار کند که در آن اطلاعات و جزئیات جدیدی از ریمیک بازی رزیدنت اویل 4 منتشر خواهد شد. تقریبا در ماه سپتامبر بود که این شرکت اعلام کرد قرار است رویداد ویژه‌ای را برگزار کند که در آن به آخرین آپدیت‌ها، معرفی، تریلر و کلی موارد دیگر که مرتبط به سری بازی رزیدنت اویل می‌شود، اشاره خواهند داشت.

البته که این شوکیس تنها در مورد ریمیک بازی رزیدنت اویل 4 نیست و طرفداران می‌توانند شاهد اطلاعات تازه‌ای از بازی Resident Evil Village: Gold Edition باشند. تقریبا ساخت و تولید ریمیک بازی رزیدنت اویل 4 چندین سال بود که تنها در حد شایعه و گمانه‌زنی قرار داشت که در نهایت در ماه ژوئن به صورت رسمی با انتشار تریلری به طرفداران معرفی شد. اطلاعات زیادی در رابطه با مکانیک گیم پلی و تغییرات روایت داستانی وجود ندارد و احتمالا در شوکیس جدید شرکت کپکام نگاه عمیق‌تری به این اثر مورد انتظار خواهیم داشت.

گیم پلی Resident Evil 4 Remake

انتشار جزئیات جدید از بازی Resident Evil 4 Remake

در کنار این موارد، عنوان Resident Evil Village: Gold Edition برای انتشار در ماه آینده برنامه‌ریزی شده که شامل بازی اصلی و محتویات اضافه خانواده وینترز، حالت سوم-شخص، بخش The Mercenaries و بسته الحاقی بزرگ Shadows of Rose می‌شود و بازیکنان می‌توانند بازی رزیدنت اویل ویلیج:گلد ادیشن را در تاریخ 28 اکتبر 2022 (6 آبان 1401) تجربه کنند.

با توجه به تریلر منتشر شده ریمیک بازی Resident Evil 4 دارای تغییرات گسترده‌ای بوده و جلوه‌های بصری این عنوان به شدت بهبود یافته است. هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با این عنوان مورد انتظار وجود ندارد و ما تنها می‌دانیم که ریمیک رزیدنت ایول 4 در تاریخ 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس کامپیوتر عرضه می‌شود. با این که هنوز تایید نشده، اما احتمالا این عنوان برای ایکس باکس وان نیز عرضه شود.

منبع: gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    M.SadegH

    مهمان

    این از اون بازی‌هاست که خاطرات خیلی‌ها رو زنده میکنه فک کن با گرافیک بهتر بازیش کنی چی میشه

    پاسخ دهید