آپدیت 1.20 بازی Minecraft
یحیی رحیمی

آپدیت ماینکرافت 1.20 با افزودن شتر و قابلیت‌های نو معرفی شد

یحیی رحیمی 25 مهر 1401 1 دیدگاه
24,979 بازدید

شرکت موجانگ در مراسم Minecraft Live امسال از برنامه‌های جدید و همچنین آپدیت 1.20 بازی ماینکرافت رونمایی کرد. طرفداران بازی مدت‌هاست منتظر معرفی آپدیت جدید و تغییرات تازه در قالب این بازی سندباکس هستند و قرار است قابلیت‌های کامل در بهار سال 2023 اضافه شوند. موجانگ می‌گوید که آپدیت ماینکرافت 1.20 قابلیت‌های تازه‌ای از جمله شتر را اضافه می‌کند و همچنین جهان بازی قابل‌دسترس‌تر خواهد شد.

موجانگ برخلاف دیگر آپدیت‌های پیشین، اسم خاصی برای آپدیت 1.20 اعلام نکرد و امیدوار است که بتواند با کمک بازی‌کنان و جامعه‌ی بازی، اسم و شخصیت منحصر به فردی برای این آپدیت انتخاب کرد. توسعه‌دهنده در ادامه ویژگی‌های تازه‌ای را معرفی کرد. از جمله آن‌ها باید به هفت پوسته یا لباس جدید در کنار Steve کلاسیک اشاره کرد. موجانگ امیدوار است که بازی‌کنان بدون نیاز به گزینه‌های اضافه، چهره و ظاهر شخصیت خود را تغییر دهند. ظاهر شخصیت‌های اولیه قرار است تغییر پیدا کند و در کنار استیو، کاراکترهای دیگری را هم خواهیم دید.

آپدیت ماینکرافت 1.20 شامل یک آیتم ساخت و ساز جدید است. گیاه بامبو که در مناطق استوایی می‌روید در بازی جدید قرار داده شده است. تابلوهای آویزان هم به جهان Minecraft اضافه می‌شوند که در حال حاضر، عملکرد آن‌ها مشخص نیست. مهم‌ترین تغییر هم افزودن شتر‌های سواری است. برتری شتر نسبت به اسب در بازی آن است که می‌توان بدون مشکل از رودخانه هم عبور کرد. دو بازی‌کن به‌صورت هم‌زمان می‌توانند شترسواری کنند و بالاخره می‌توانید همراه دوستتان به کار تازه‌ای در این جهان وسیع بپردازید.

آپدیت ماینکرافت 1.20

آپدیت ماینکرافت 1.20

شتر دارای تجربه سواری متفاوتی خواهد بود و البته سرعت آن‌ها نیز کندتر است. تعدادی از دشمنان نمی‌توانند هنگام استفاده از شتر به شما حمله کنند. در ادامه برنامه رأی‌گیری مهمی انجام شد و ماب جدید برگزیده شد. بازی‌کنان می‌توانستند از بین گزینه‌های راسکال، اسنیفر و تاف گالم یک نفر را انتخاب کنند. بیش از 3.5 میلیون نفر در رأی‌گیری شرکت کردند و با حذف تاف گالم، اسنفیر را به‌عنوان ماب جدید انتخاب کردند. اسنیفرها می‌توانند از تخم‌هایی که در زیر زمین پیدا می‌کنید، رشد پیدا کنند و در پایان به‌اندازه کامل برسند.

آپدیت ماینکرافت 1.20 با توجه به قابلیت‌های جدید بسیار جالب و مفرح خواهد بود. شرکت موجانگ در حال حاضر از تاریخ عرضه آپدیت رونمایی نکرده، اما می‌گوید که به‌روزرسانی «در چند روز آینده» از راه خواهد رسید. بلاک‌های جدید از جمله تابلوهای آویزان و چوب بامبو برای ساخت در، پلکان و بالکن استفاده می‌شود و حتی می‌توان با استفاده از آن‌ یک قایق ساخت. خبری از اقلیم جدید در آپدیت 1.20 بازی Minecraft نیست.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    arvin

    مهمان

    ماینکرافت

    پاسخ دهید