بازی Dungeons and Dragons
علیرضا نظری

بازی Dungeons and Dragons با آنریل انجین 5 در حال ساخت است

علیرضا نظری 23 مهر 1401 بدون دیدگاه
149 بازدید

استودیو تازه تاسیس Invoke، ساخت پروژه‌‌ی تراز اول Dungeons and Dragons را در یک دنیای فانتزی آغاز کرده است. براساس اطلاعات بدست آمده، بازی D&D در سبک اکشن نقش آفرینی برای علاقه‌مندان به بازی‌های رومیزی، در قالب یک ماجراجویی گروهی است، که در حال حاظر با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در حال توسعه است.

توسعه‌دهندگان جزئیات بیشتری در مورد آپشن‌ها یا ویژگی‌های جدید بازی فاش نکرده‌اند، فقط گفته شده که بازی جدید، یک محصول AAA خواهد بود که با آنریل انجین 5 در سبک فرنچایز رومیزی Dungeons and Dragons ساخته می‌شود. این بازی محصول استودیو Invoke است که توسط Dominic Guay رهبری می‌شود و به سرعت در حال پیشرفت است. دومینیک گوای یک چهره شناخته شده در صنعت گیمینگ است، که تهیه کنندگی دو قسمت اول از بازی محبوب Watch Dogs را بر عهده داشته و یک سال پیش به این تیم پیوست. همچنین قبل از آن هم با بیش از 20 سال سابقه کاری در شرکت یوبی سافت، در فرنچایز‌های مختلفی مانند Splinter Cell و FarCry همکاری داشته است.

 براساس گزارش‌ها، توسعه دهنده مستقر در مونترال Tuque Games در حال تغییر نام تجاری به استودیو Invoke است، که هم‌اکنون برای یک توسعه بزرگ آماده شده است. استودیو Invoke در حال حاظر متشکل از 80 کارمند بازی‌ساز  است؛ ترکیبی از جوانان با استعداد و باتجربه‌ای که به موفقیت‌های متعددی در صنعت بازی‌های ویدیویی مونترال کمک کرده‌اند. این استودیو در سال گذشته با استقبال از چندین مهره برجسته، رشد قابل توجه‌ای داشته است. گوای امیدوار است تا سال 2025 این نفرات استودیو را به بیش از 200 کارمند برساند. با توجه به این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که بازی جدید تا سال 2025 عرضه نخواهد شد.

Dungeons and Dragons آنریل انجین 5

بازی Dungeons and Dragons جدید

دومینیک گوای، موسس Invoke، در مورد ماموریت این استودیو در آینده، بیان کرده است:«ما فرهنگ و رو‌ش‌های کاری خاص خود را داریم و برای استقلال هر یک از اعضای تیم ارزش قائلیم؛ به طوری که هر فرد بتواند استعدادهای خود را شکوفا کند تا حداکثر تأثیر را در بازی‌های ما داشته باشد. علاوه بر این، ما بزرگترین و محبوب‌ترین فرنچایز بازی های نقش آفرینی فانتزی را در Dungeons and Dragons داریم. چنین سبکی با 50 سال سابقه در عرصه بازی‌ها، الهام بخش توسعه دهندگان است و همین امر به ما آزادی خلاقانه عظیمی می‌دهد. تمرکز ما بر روی بازی های AAA با کیفیت بالا است و ابزارهای لازم برای رسیدن به اهداف خود را خواهیم داشت. در واقع ماموریت ما ایجاد بازی‌های فانتزی در محیطی سالم است که بازی‌کنان را به وجد می‌آورد».

بهترین بازی های نقش آفرینی – قسمت اول

ناشر آمریکایی Wizards of the Coast در چند سال اخیر استودیوهای جدیدی را خریداری و افتتاح کرده‌اند، تا اثرات تاثیرگذاری در فضای بازی‌های ویدیویی به جا بگذارند؛ زیرا فرنچایز Dungeons & Dragons زیر نظر این شرکت به اوج محبوبیت خود رسیده است. Dungeons & Dragons یکی از بزرگترین بازی‌های RPG در جهان است که بیش از 50 میلیون نفر در سراسر جهان آن را بازی کرده‌اند. پیش از این، شرکت Wizards of the Coast مجوز IPهای خود را به استودیوهای بازی همچون Larian محول کرده است که هنوز روی عنوان Baldurs Gate 3 کار می‌کند.

 منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.