دانلود بک آپ بازی Magic The Gathering Arena برای PC
دانلود بک آپ بازی Magic The Gathering Arena برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Magic The Gathering Arena برای PC

پارسی گیم 3 بهمن 1401 2 دیدگاه
2,633 بازدید

دانلود بازی Magic The Gathering Arena برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Magic The Gathering Arena

ژانر متفاوتی در دنیای بازی های ویدیویی وجود دارد که ریشه در سرگرمی‌های رومیزی معروف خودمان دارد. بازی های کارتی که اخیراً در صنعت گیم موفق به سروصدای زیادی شده‌اند، با الهام از بازی های کارتی واقعی، خلاقیت و نوآوری‌های زیادی را به صنعت گیم هدیه داده‌اند. اگر حتی مقداری هم با بازی های کارتی رومیزی آشنا باشید، حتماً اسم Magic The Gathering را شنیده‌اید. عنوانی که میلیون‌ها گیمر در سراسر دنیا دارد و حتی شامل یک بازی ویدیویی بسیار پرمحتوا و جذاب هم می‌شود.

بازی Magic The Gathering Arena به دست استودیوی بازی سازی Wizards Digital Games Studio ساخته شده است و به جرئت یکی از بهترین نماینده‌های ژانر کارتی در صنعت گیم حال حاضر محسوب می‌شود. اگر بخواهیم این بازی را از نظر گرافیکی و طراحی کارت‌ها و تصاویرشان با نسخه واقعی مقایسه کنیم، می‌توان گفت که هیچ جزئیاتی جا نمانده و کارت‌ها به شدت شبیه به نسخه فیزیکی خود هستند. طراحی‌های بصری شخصیت‌های کارت‌ها زیبا، خیره کننده و چشم نواز است.

MTG Arena از همان قوانین بازی فیزیکی پیروی می‌کند که در آن بازیکنان از دسته‌هایی از کارت‌هایی استفاده می‌کنند که شامل کارت‌های زمینی است. این کارت‌ها پنج رنگ مجزای مانا تولید می‌کنند و باید کارت‌هایی را بازی کنید که آن مانا را برای احضار موجودات، انجام طلسم‌های تهاجمی و دفاعی یا افکت‌ها و توانایی‌ها استفاده کنند. بازیکنان با استفاده از یک دست انتخابی با سایر بازیکنان می‌جنگند، با این هدف که قبل از اینکه حریف بتواند همین کار را با آنها انجام دهد، کل زندگی حریف را به صفر برسانند.

بازی Magic The Gathering Arena عنوانی در سبک کارتی و استراتژیک است. این بازی بر اساس نسخه فیزیکی معروفی به همین نام ساخته شده که میلیون‌ها بازیکن فعال دارد. این بازی شامل حالت‌های مختلف مولتی پلیر بوده و می‌توانید با کلی بازیکن در سراسر دنیا به مبارزه پرداخته و توانایی‌های کارتی و استراتژیک خود را به رخ آن‌ها بکشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cardfight Vanguard Dear Days و Nadir A Grimdark Deckbuilder را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Magic The Gathering Arena برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 ( 64bit )
Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5600+ or Equivalent
Memory: 2 GB
Graphics: GeForce GTX 8800 or Equivalent

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 ( 64bit )
Processor: Intel Core2 Quad Q9300 @ 2.50GHz
Memory: 4 GB
Graphics: GeForce GTX 560

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You know the name. Now download and play the original strategy card game on your PC. Unlock powerful decks right away, earn rewards just by playing, and jump into action with a variety of game formats for players of all skill levels. There’s never been a better time to get into Magic. New to Magic? No problem. Play the tutorial and practice against AI to learn the basics. Queue into casual matches to sharpen your skills at your own pace.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    بک آپ یعنی خود بازی نیست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسین

      پشتیبانی

      سلام
      یعنی نسخه اورجینال هست