دانلود بازی Airoheart برای PC
دانلود بازی Airoheart برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Airoheart برای PC

پارسی گیم 19 مهر 1401 بدون دیدگاه
2,601 بازدید

دانلود بازی Airoheart برای کامپیوتر

بازی‌های مستقل جدید به قدری پیشرفته و متفاوت شده‌اند که تجربه آن‌ها دسته کمی از عناوین بزرگ ساخته شده توسط استودیوهای معروف ندارد. این بازی‌ها روز به روز سوژه‌های جذاب‌تر متنوع‌تری را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند و با تلفیق سبک‌های مختلف، عناوینی جذاب پدید می‌آورند. بازی Airoheart از استودیو Pixel Heart عنوانی سرگرم‌کننده بوده که تلفیقی از بازی‌های معمایی، نقش‌آفرینی و همچنین جهان باز را در دنیای دوبعدی و پیکسلی ساده خودش برای گشت و گذار در اختیارتان قرار می‌دهد تا مدت‌های طولانی در آن سرگرم شوید.

داستان بازی در سرزمین Engard جریان دارد، جایی که قهرمان دوست‌داشتنی ما یعنی Airoheart عازم ماجراجویی پرمخاطره و مهیجی می‌شود تا برادرش را از نقشه‌های شومش باز دارد. برادر او در تلاش است تا نیروهای اهریمنی را وارد دنیای آرام Engard کرده و پس از به وجود آوردن تباهی، کنترل را در دست بگیرد. آیا می‌توانید با او مقابله کرده و از نابود شدن دنیا در پلیدی و تباهی جلوگیری کنید؟

گیم پلی بازی با زاویه دوربین دید از بالا و گرافیک بامزه دوبعدی و پیکسلی طراحی شده و مبارزاتی جذاب و لحظه‌ای را در آن تجربه خواهید کرد. کاراکتر شما به انواع سلاح‌ها، قابلیت‌ها و جادوها دسترسی داشته و عناصر عمیق نقش‌آفرینی را می‌توانید در جای جای آن مشاهده کنید. وجود دنیایی وسیع در سبک جهان باز، آزادی عمل بسیاری به شما می‌دهد تا بتوانید در آن گشت و گذار کرده و هدف نهایی و مهم خود را پیدا کنید. بخشی از گیم پلی بازی به حل کردن معماها و عبور از موانع پلتفرمینگ اختصاص دارد که تجربه شما را در دنیای فانتزی و وسیع بازی بیش از پیش لذت‌بخش خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Children of Morta و Little Witch in the Woods را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Airoheart برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista or higher
Processor: Intel i3 Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Integrated
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista or higher
Processor: Intel i3 Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Integrated
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Our story begins in the land of Engard, where our beloved hero Airoheart sets out on a journey to stop his brother’s diabolical plan to unleash an ancient evil that has been sealed in the shadows for generations, and to trigger a war using the power of the Draoidh Stone. Will you confront your own brother and stop him from executing his wicked plans?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.