دانلود بازی Hellpoint Ultimate Edition برای PC
دانلود بازی Hellpoint Ultimate Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hellpoint Ultimate Edition برای PC

پارسی گیم 31 تیر 1401 بدون دیدگاه
4,644 بازدید

دانلود بازی Hellpoint Ultimate Edition برای کامپیوتر

سبک نقش آفرینی از آن دسته ژانرهای صنعت گیم است که به پیچیده بودن و درگیر کنندگی معروف است. بازی‌های نقش آفرینی نه تنها وقت و انرژی زیادی از گیمرها طلب می‌کنند، بلکه از لحاظ عظمت و قابلیت‌های مختلف، تمامی سبک‌های دیگر را در جیبشان قرار می‌دهند. یکی از بازی‌های نقش آفرینی که طی 10 سال اخیر موفق به الهام بخشی به بازی‌های زیادی بوده، سری Souls است. بازی Hellpoint که به دست استودیوی Cradle Games ساخته شده، الهامات زیادی از این عناوین گرفته است.

بازی Hellpoint همانند منبع الهامش، عنوانی سخت و چالش برانگیز با کلی المان‌های خاص گیم پلی نقش آفرینی است که آن را از بسیاری از بازی‌های هم سبک خود متمایز می‌کند. قابلیت‌هایی مانند حملات سنگین و سبک، داشتن آیتم‌های محدود برای بازیابی نیرو، مکان‌های مخفی و پیچ در پیچ و البته غول‌های دشواری در پایان هر مرحله از بازی، Hellpoint را تبدیل به یک Soulslike واقعی کرده‌اند. با این حال غیر از المان‌های نام‌برده‌شده، ویژگی‌های بصری فراوانی نیز در این بازی وجود دارد.

Hellpoint از نظر ظاهری یکی از عجیب‌ترین و البته جذاب‌ترین بازی‌های الهام گرفته از سری Souls است. دنیای سورئال و ترسناکی که بازی به شما ارائه می‌کند، به همراه کلی موجود غیر عادی، جهانی خاص را به ما ارائه می‌کند. همچنین نباید گرافیک زیبا و خیره کننده این بازی را فراموش کرد که بخش مهمی از اهمیت این بازی را تشکیل می‌دهد. به تازگی نسخه‌ای ارتقا یافته از این بازی با نام Hellpoint Ultimate Edition منتشر شده که به طرف‌داران عناوین نقش آفرینی سخت به شدت پیشنهاد می‌شود.

بازی Hellpoint Ultimate Edition عنوانی در سبک نقش آفرینی و اکشن است. این بازی الهامات زیادی از سری Souls گرفته که می‌توان این موضوع را در طراحی مراحل و دشمنان به خوبی مشاهده کرد. با این حال با یک بازی ترسناک و خاص روبرو هستیم که اگر از طرف‌داران Souls هستید، به شدت توصیه می‌کنیم به دانلود و تجربه آن بپردازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dark Souls III و Code Vein را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hellpoint Ultimate Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: 4 threads, 2.5+ Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760 or better
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 4 cores, 3+ Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Hellpoint is a dark sci fi RPG that takes place on a derelict space colony in the aftermath of a massive quantic cataclysm. You play a Spawn of the Authority brought to this world to investigate the circumstances of this event and unravel this deep interstellar intrigue. You will explore the open world of the Irid Novo colony, orbiting in real time around an enigmatic black hole which triggers all sorts of dynamic events to keep you on your toes. Build your warrior according to your play style, and venture alone, with or against friends in online or split screen multiplayer.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.0 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.