دانلود بازی The Chant برای PC
دانلود بازی The Chant برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Chant برای PC

پارسی گیم 14 آبان 1401 6 دیدگاه
9,619 بازدید

دانلود بازی The Chant برای کامپیوتر

ژانر ترس و بقا به شکل شکوهمندانه‌ای در حال برگشت به دوران اوج خود در دهه 90 است. بسیاری از استودیوهای مدرن به خوبی پتانسیل بالای سبک ترسناک در دنیای بازی‌ها را درک کرده و از موارد گذشته استفاده می‌کنند که تا باری دیگر بازی‌های شاهکار تحویل علاقه‌مندان دهند. یکی از این تیم‌ها، Brass Token نام داشته و بازی جدیدشان یعنی The Chant در حال ایجاد سروصدا میان وحشت دوستان است. وحشت اصلی این بازی از ناشناخته‌ها و بی اعتمادی به دیگران نشئت می‌گیرد.

پس از مرگ خواهرش، جس با دوست دوران کودکی خود در جزیره‌ای به ظاهر آرام که در نور خورشید غرق شده است، ملاقات می‌کند. با این حال با سکونت در این مکان مرموز، وی متوجه می‌شود که این آرامش کاملاً هم طبیعی نبوده و اتفاقات مشکوک‌تری در حال رخ دادن است. از نظر داستانی، بازی The Chant تمام فرمول‌های موفقی که باعث شکل گرفتن ژانر ترس روان‌شناختی حول محور موجودات ماورایی و فرقه‌های مذهبی می‌شود را به کار برده و نتیجه نیز تا حدودی دلهره‌آور است.

شخصیت اصلی بازی نه مبارز است و نه به خشونت عادت دارد، به همین دلیل بازیکنان می‌توانند با وی به خوبی ارتباط برقرار کنند. شما اکثر طول گیم پلی را مشغول آماده سازی موارد مختلف برای بقا خواهید بود. شما باید از منابع طبیعی مانند گیاهان برای درمان و اشیای مختلف به عنوان اسلحه استفاده کنید. موقعیت‌های ترسناک در بازی فراوان هستند و در پایان قطعاً با حسی فراموش نشدنی بازی را ترک می‌کنید. اگر به دنبال یک بازی ترس و بقای استاندارد مدرن هستید، The Chant گزینه مناسبی است.

بازی The Chant عنوانی در سبک ترس و بقا است. این بازی در یک جزیره به ظاهر صلح‌آمیز جریان دارد و شخصیت اصلی باید تمام تلاشش را کند تا کشته نشده و سر از معمای نهایی پیرامون این مکان در بیاورد. این بازی از مکانیک‌های کلاسیک ژانر برای ارائه گیم‌پلی‌اش بهره‌مند بوده و به خوبی می‌تواند هر طرف‌دار سرسختی را راضی نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Paper Cut Mansion و Signalis را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Chant برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-9100F @ 3.60GHz / AMD Ryzen 3 4300G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 Ti / Radeon RX 580
DirectX: Version 12
Storage: 35 GB available space
Additional Notes: SSD recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7-9700K @ 3.60GHz / AMD Ryzen 5 3600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce RTX 2060 Super, 8 GB / Radeon RX 5700, 8 GB
DirectX: Version 12
Storage: 35 GB available space
Additional Notes: SSD recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A single-player, third person horror action-adventure game set on a remote island spiritual retreat. A peaceful weekend soon turns to dread after a group chant opens The Gloom, a psychedelic dimension of terror that feeds off negative energy. Interact with a recurring cast of characters, untangle the complex history of the island, and witness terrifying revelations about the cosmos. Only you can fight off the creatures, reason with the survivors, and unravel the legacy of a cult from the 1970s to reverse the ritual.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 28.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    من 22 گیگ فیتگرل دانلود کردم 6 تا پارت اش خرابه پارسی دانلود چیکار داری می کنی ؟ الان من چیکار کنم کل حجمم رفت … تست کنید قبل این که بذارین خب ما به شما اعتماد داریم که دانلود می کنیم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز سرعت اینترنت ایران دارای نوسان سرعت خیلی زیادی هست و اگر با نرم افزار مخصوص دانلود مثل IDM دانلود نکنید احتمال خراب شدن پارت ها وجود دارد شما می‌تونید از طریق گزینه Repair نرم افزار winrar پارت خراب رو تعمیر کنید. همه بازی ها قبل قرارگیری در سایت تست می‌شوند

  • Avatar

    یوسی

    مهمان

    این بازی گرافیکش عالیه فک کنم مشکلش فقط اینه که اسلحه ندارم فقط با دست می‌کشی درسته؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Amin در پاسخ به یوسی

      مهمان

      سلام. ببین توی بازی باید با یه سری مواد اولیه سلاح بسازی و ازشون در مقابل اون موجوداتی که از یه بُعد دیگه اومدن، مبارزه کنی و باید انگلیسیتم خوب باشه تا بتونی بخونی راهنمایی هارو و بدونی توی چه شرایطی از چه سلاحی استفاده کنی. و معمولا سلاحات دوامشون از دست می ره به مرور زمان و خوشبختانه سره راهت مواد اولیه پیدا می شه که بتونی بازم بسازی ولی قناعت هم بکن و مبارزه هم می تونی نکنی و هیچ شرمی هم در فرار نیست در صورت لزوم. چون کلا بازیش بیشتر با روان آدم سرو کار داره.

  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام
    کرک شده ؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Amir

      نویسنده

      سلام
      بله