دانلود بازی The Spirit and the Mouse برای PC
دانلود بازی The Spirit and the Mouse برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Spirit and the Mouse برای PC

پارسی گیم 16 مهر 1401 بدون دیدگاه
2,473 بازدید

دانلود بازی The Spirit and the Mouse برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی کمی وجود دارند که گیمر را در نقش یک حیوان به عنوان قهرمان داستان قرار دهند. با این وجود به دلیل موفقیت‌های Stray که در سال جاری منتشر شد، استودیوهای مختلفی تصمیم گرفته‌اند تا این موضوع را تغییر دهند. یکی از این استودیوها Alblune Games بوده که اولین بازی خود تحت عنوان The Spirit and the Mouse را در بازار منتشر کرده است. این بازی همان‌طور که از اسمش حدس زده‌اید، شما را در نقش یک موش شجاع و ماجراجو در داستان قرار می‌دهد.

داستان بازی The Spirit and the Mouse حول محور یک روستای ساکت و خواب آلود فرانسوی می‌گذرد که مردمش به تازگی به مشکلی بزرگ برخورده‌اند. برق این روستا به طرز مشکوکی قطع شده و باعث خلق دشواری‌های زیادی برای ساکنینش شده است. قهرمان ما یک موش بوده که از این موضوع ناراحت است و با اینکه یک جونده کوچک بوده، تصمیم می‌گیرد این موضوع را تغییر دهد. علاوه بر موش، شما کنترل یک شبح را نیز به دست می‌گیرید و باید مراحل و پازل‌ها را با این دو حل کنید.

هدف اصلی این بازی، رسیدن به سقف خانه‌ها بوده که منبع انرژی در آن جا قرار دارد. سپس قهرمانان داستان باید به یافتن لوازم گم شده پرداخته که باعث برگشتن برق و روشنایی می‌شود. ترکیب المان‌های پازل با پلتفرمر، The Spirit and the Mouse را تبدیل به اثری سرگرم کننده کرده است. همچنین لامپ‌های پنهانی در بازی وجود دارد که در صورت جمع کردنشان، می‌توانید به قابلیت‌های جدیدی دسترسی پیدا کنید. تجربه The Spirit and the Mouse به تمام گیمرهای دنیا توصیه می‌شود.

بازی The Spirit and the Mouse عنوانی در سبک پازل و پلتفرمر است. شما کنترل یک شبح و یک موش را به صورت هم‌زمان به دست گرفته و باید به آن‌ها کمک کنید تا انرژی روشنایی که در شهر از بین رفته را بازیابی کنند. یک تجربه کوتاه و سرگرم کننده که می‌تواند برای مدتی توجه شما را به سوی خود جلب کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های It Takes Two و Stray را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Spirit and the Mouse برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-8550U (4 * 1800), or AMD A8-3850 (4 * 2900), or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 620, or Radeon R7 250 (2048 VRAM), or equivalent
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-950 (4 * 3000), AMD FX-4300 (4 * 3800), or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 (2048 VRAM), or Radeon HD 7770 (1024 VRAM), or equivalent
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

After a shocking thunderstorm brings them together, unlikely allies Lila the mouse and Lumion the Spirit guardian must work in tandem to restore balance to their quaint village. Thankfully, Lila has her big heart and electrifying new powers to aid her on this journey. Guide her through a heartwarming adventure across Sainte-et-Claire to befriend playful electric spirits called Kibblins and illuminate this village once more.
The Spirit and the Mouse is a narrative-focused adventure game that has you searching every nook and cranny of this world to complete objectives and collect items to aid you in your humble quest to assist those in need.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.