دانلود بازی Jay and Silent Bob Mall Brawl برای PC
دانلود بازی Jay and Silent Bob Mall Brawl برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Jay and Silent Bob Mall Brawl برای PC

پارسی گیم 8 بهمن 1401 بدون دیدگاه
2,876 بازدید

دانلود بازی Jay and Silent Bob Mall Brawl برای کامپیوتر

Jay و Silent Bob نام دو شخصیت از فیلم کمدی Clerks به کارگردانی Kevin Smith است. این فیلم مستقل به دلیل ساختار عجیب و متفاوتش در سال 1994 موفق شد موفقیت‌های زیادی کسب کرده و خالقانش را تبدیل به ستاره کند. حال که سال‌ها گذشته و این شخصیت‌ها باری دیگر در قسمت جدیدی وارد سینما شده‌اند، به نظر منطقی می‌رسد که شاهد ساخته شدن یک بازی اقتباسی از رویشان باشیم. این بازی Jay and Silent Bob Mall Brawl نام داشته و به دست Interabang ساخته شده است.

همان‌طور که از اسم و ظاهر آن ممکن است حدس زده باشید، Jay and Silent Bob Mall Brawl عنوانی در استایل بازی‌های قدیمی بیت ام آپ و پلتفرمر کنسول NES است. این بازی از نظر دشواری و ادای احترام به چالش‌های آن آثار قدیمی، به بهترین شکل ممکن عمل کرده و می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خود کند. داستان بازی نیز به خوبی شخصیت‌های فیلم را در دنیای خیالی و فانتزی قرار داده و المان‌های کارتونی را با ماجراهای آن‌ها ترکیب کرده که نتیجه آن اقتباس جالب و سرگرم‌کننده‌ای است.

به خوبی می‌توان الهام‌های دو مجموعه Double Dragon و Teenage Mutant Ninja Turtles را بر ساختار گرافیکی و گیم پلی این بازی مشاهده کرد. مخصوصاً گرافیک آن با استایل پیکسلی هشت بیتی زیبایی ساخته شده که قطعاً عاشقان بازی‌های رترو را تحت تأثیر قرار می‌دهد. مراحل بازی متنوع و شامل باس‌ها و چالش‌های زیادی است. موسیقی‌های زیبایی نیز در طول آن‌ها به گوش می‌رسد. اگر از طرفداران بازی‌های رترو و یا فیلم Clerks هستید، Jay and Silent Bob Mall Brawl را دانلود کنید.

بازی Jay and Silent Bob Mall Brawl عنوانی در سبک بیت ام آپ و پلتفرمر است. این بازی با الهام گرفتن از آثار رترو در دهه 90 میلادی و فیلم Clerks ساخته شده و شخصیت‌های آن را در دنیای خیالی با هیولاها و باس‌ها قرار می‌دهد. اگر به دنبال یک چالش کلاسیک و سرگرم کننده می‌گردید، Jay and Silent Bob Mall Brawl از بهترین گزینه‌ها است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های River City Saga Three Kingdoms و Ninja JaJaMaru The Great Yokai Battle Plus Hell را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Jay and Silent Bob Mall Brawl برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core2 Duo E8400, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6000+, 3.0GHz or higher
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Geforce 9600 GT or AMD HD 3870 512MB or higher
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Jay and Silent Bob: Mall Brawl is a full 8-bit retro beat-em-up experience with big levels, big bosses, dope combos, and irreverent references to the View Askewniverse. Mall Brawl can be played solo in a 1 player experience where you swap between both Jay and Silent Bob strategically or played with a buddy, in a 2 player co-operative experience, where you fight your way through mallrats, delinquents and security guards to find your way out of the mall and back to the Quickstop.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.