تصاویر بازی جدید Need for Speed نید فور اسپید
محمد صادق شجاعی

تصاویر بازی جدید Need for Speed ظاهر انیمه‌ای آن را نشان می‌دهند

محمد صادق شجاعی 14 مهر 1401 بدون دیدگاه
536 بازدید

تا ساعاتی دیگر اثر تازه سری نید فور اسپید معرفی خواهد شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تصاویری از بازی جدید Need for Speed منتشر شده است که جلوه‌های بصری انیمه مانند آن را به نمایش می‌گذارند.

سری Need for Speed یکی از مجموعه‌های مشهور و محبوب تاریخ ویدیو گیم است که بسیاری از طرفداران سبک ریسینگ از تجربه آثار مختلف آن لذت برده‌اند. تازه‌ترین اثر از این مجموعه تحت عنوان بازی Need for Speed Unbound، تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد. اما پیش از رونمایی از این اثر، اعضای ساب‌ردیت Need for Speed موفق شده‌اند که تصاویر آن را از طریق خرده‌فروشی ژاپنی Neowing به دست بیاورند.

وب سایت فروشگاه Neowing تعداد پنج تصویر را منتشر کرده که روی آن‌ها واترمارک NFS Unbound مشاهده می‌شود. در قالب تصاویر بازی جدید Need for Speed می‌توانید ماشین‌های این اثر را که به صورت واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند، ببینید. علاوه بر این، تصاویر منتشر شده از بازی Need for Speed Unbound راننده‌ها و NPCهایی را که به صورت سل شید و شبیه به انیمه‌ها هستند، به نمایش می‌گذارد. یکی از نکات جالب توجه در تصاویر اثر تازه سری نید فور اسپید، المان‌ها و افکت‌های دو‌بعدی از جمله علامت ستاره روی تایر‌ها و دود انیمیشنی است.

با استناد به توضیحات درج شده در صفحه بازی Need for Speed Unbound در وب سایت فروشگاه Neowing، این اثر دارای آهنگ‌هایی از A$AP Rocky خواهد بود. همچنین این رپر به عنوان یکی از شخصیت‌ها در بازی مذکور حضور دارد. موسیقی متن بازی تازه سری نید فور اسپید توسط یک آهنگ‌ساز و دی‌جی فرانسوی به نام Brodinski ساخته شده است.

در رابطه با سبک بصری غیر‌متعارف بازی Need For Speed Unbound چنین توضیح داده شده است: «به واسطه سبک بصری کاملا جدید، به هنر گرافیتی جان ببخشید و جدید‌ترین شکل از هنر خیابانی را با واقع‌گرایانه‌ترین ماشین‌ها در تاریخ سری نید فور اسپید، ترکیب کنید.»

در صفحه بازی جدید سری Need for Speed در فروشگاه Neowing چنین اضافه شده است: «در بازی Need for Speed Unbound به محل قرار رفته و با استفاده از آیتم‌های متعددی از جمله تجهیزات خاص و جدید، استایل خود را به رخ بکشید. سپس به کمک آیتم‌های منحصر‌به‌فرد خودرو خود را به ماشین رویا‌هایتان تبدیل کرده و با آن در مسابقات پیشتاز شده و در جایگاه بالاتر از رقبا قرار بگیرید.»

بازی Need for Speed روی کنسول‌های نسل هشتم منتشر نخواهد شد

در بخش پلتفرم‌های مقصد بازی Need for Speed Unbound تنها نام پلی استیشن 5 درج شده است. این امر احتمالا بدان معنا است که اثر مذکور تنها روی کنسول‌های نسل نهم در دسترس قرار خواهد گرفت. از زمان آغاز سری نید فور اسپید در سال 1994، تمامی آثار آن در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته‌اند و بازی جدید مجموعه مذکور نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

تصاویر منتشر شده از بازی Need for Speed Unbound تایید می‌کند که این اثر توسط استودیو Criterion Games ساخته شده است. چند ماه پیش شرکت الکترونیک آرتز با هدف بهبود شرایط ساخت بازی جدید سری Need for Speed، استودیو Codemasters Cheshire را با کرایتریون گیمز ادغام کرد. استودیو Criterion Games قصد داشت بازی تازه نید فور اسپید را در سال 2021 در دسترس قرار دهد، اما شرکت EA تصمیم گرفت که این استودیو در ساخت بازی Battlefield 2042 به استودیو DICE کمک کند.

بازی Need for Speed Heat آخرین اثر منتشر شده از سری نید فور اسپید است. این اثر و دو بازی پیشین آن توسط استودیو Ghost Games ساخته شده‌اند. با تصمیم شرکت الکترونیک آرتز استودیو مذکور به EA Gothenburg تغییر نام داده و وظیفه پشتیبانی فنی از سایر استودیو‌ها را بر عهده دارد. هیچ‌یک از سه بازی ساخته شده توسط گوست گیمز موفق به جلب نظر منتقدین نشده و به لحاظ تجاری، شکست محسوب می‌‌شوند.

در طول 10 سال گذشته، استودیو Criterion Games عمدتا به عنوان پشتیبان استودیو دایس شناخته می‌شود. به این واسطه استودیو مذکور در ساخت بازی‌های Battlefield 5 ،Battlefield 2042 و Star Wars Battlefront 2 نقش داشته است.

نظر شما در مورد تصاویر بازی Need for Speed Unbound چیست؟ آیا ظاهر انیمه‌ای آن توانسته نظر شما را جلب کند؟ به نظر شما این اثر در رقابت با سایر آثار ریسینگ چه عملکردی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.