هیدئو کوجیما بازی جدید سری Metal Gear
محمد صادق شجاعی

هیدئو کوجیما به بازی جدید خود اشاره کرد

محمد صادق شجاعی 14 مهر 1401 بدون دیدگاه
289 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما که به عنوان خالق سری Metal Gear شناخته می‌شود، با انتشار یک توییت وعده داد که به زودی اطلاعات بیشتری از بازی جدید خود ارائه خواهد کرد.

هیدئو کوجیما یکی از مطرح‌ترین و مشهور‌ترین افراد فعال در صنعت بازی‌های ویدیویی است. این بازی‌ساز ژاپنی به واسطه خلق سری Metal Gear و ساخت آثاری مثل بازی Death Stranding در بین بازیکنان شناخته می‌شود. از زمان انتشار بازی دث استرندینگ، هیدئو کوجیما اثر تازه‌ای معرفی نکرده، اما استودیوی او یعنی کوجیما پروداکشنز مشغول ساخت چندین اثر مختلف است.

در حدود یک ماه پیش وب سایت استودیو Kojima Productions یک تصویر سیلوئت منتشر کرد که در قالب آن می‌توان یک فرد مونث را مشاهده کنید. در این تصویر نمی‌توانید هیچ‌یک از اجزای صورت را ببینید و تنها شکل کلی و حالت موی سر دیده می‌شود. در کنار تصویر یک متن با مضمون «من کی هستم؟» قرار گرفته است. در پایین تصویر منتشر شده از سوی استودیو کوجیما پروداکشنز، نمادی شبیه به در‌های دو‌تایی و همچنین لوگوی استودیو وجود دارد.

در زمان انتشار تصویر مذکور، عده‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که چهره موجود در آن متعلق به ال فانینگ است. با این وجود هویت واقعی این فرد به صورت رسمی اعلام نشده است. حال هیدئو کوجیما باری دیگر این تصویر را در توییتر منتشر کرده است. در کپشن این پست آمده است: «به پرسش چه کسی که در نمایشگاه TGS مطرح شده، در کجای بعدی پاسخ داده خواهد شد.»

هیدئو کوجیما بازی جدید سری Metal Gear

بازی جدید هیدئو کوجیما با همکاری ایکس باکس ساخته می‌شود

تجزیه و تحلیل معنای این توییت هیدئو کوجیما سخت و دشوار است. تا زمانی که خالق سری متال گیر به صورت واضح آن را شرح ندهد، نمی‌توان نتیجه قطعی گرفت. با این حال به نظر می‌رسد که اطلاعات بیشتری از بازی جدید هیدئو کوجیما در قالب یک رویداد یا کنفرانس مطبوعاتی اعلام خواهد شد. مراسم The Game Awards که در تاریخ 9 دسامبر (18 آذر) برگزار می‌شود، یکی از رویداد‌های احتمالی برای انتشار اطلاعات بازی جدید هیدئو کوجیما است. با این حال عبارت «کجای بعدی» به اندازه‌ای مبهم است که نمی‌توان رویدادی را با قاطعیت معرفی کرد.

این که توییت هیدئو کوجیما دقیقا به چه پروژه‌ای اشاره دارد، مشخص نیست. این بازی‌ساز و استودیوی کوجیما پروداکشنز چندین اثر را در دست ساخت دارند. در نمایشگاه گیمزکام اعلام شد که یک پروژه مشترک با ایکس باکس و با محوریت فناوری ابری مایکروسافت ساخته خواهد شد. همچنین نورمن ریدس گفته که دنباله بازی Death Stranding در دست تولید است.

نظر شما در مورد اشاره هیدئو کوجیما به بازی بعدی‌اش چیست؟ به نظر شما این اثر چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.