ال فانینگ Death Stranding 2 (دث استرندینگ)
محمد صادق شجاعی

ال فانینگ: Death Stranding 2 فراتر از یک بازی ویدیویی است

محمد صادق شجاعی 22 بهمن 1401 بدون دیدگاه
252 بازدید

ال فانینگ که به تازگی مهمان پادکست هیدئو کوجیما یعنی Brain Structure بوده، اعلام کرده که به اعتقاد او Death Stranding 2 (دث استرندینگ 2) فراتز از یک بازی ویدیویی عمل می‌کند.

مدتی پیش اعلام شد که ال فانینگ یکی از بازیگران حاضر در محصول جدید هیدئو کوجیما یعنی بازی Death Stranding 2 است. همچنین مشخص شده است که این هنرمند آمریکایی نقش مهمی را در اثر مذکور ایفا خواهد کرد. به تازگی اپیزود جدید پادکست Brain Structure از طریق اسپاتیفای پخش شده و در قالب آن هیدئو کوجیما و ال فانینگ در مورد بازی دث استرندینگ گفت‌وگو کرده‌اند.

در جریان پادکست Brain Structure، ال فانینگ به تجربه حضور در یک بازی ویدیویی اشاره کرده و به تحسین از بازی Death Stranding 2 پرداخته است. وی در این باره گفته است: «بازی دث استرندینگ 2 دارای یک داستان کامل بوده و به نظر من کاملا شبیه به یک فیلم سینمایی است. به اعتقاد من استفاده از بازیگر‌های حرفه‌ای برای اجرای بخش‌های مختلف تصمیم هوشمندانه‌ای است، زیرا کاراکتر‌های بازی شخصیت‌های کاملی هستند.»

ال فانینگ در ادامه گفته است: «Death Stranding 2 فراتز از یک بازی ویدیویی است. من در واقع به آن به عنوان یک تجربه سینمایی نگاه کردم، زیرا از نظر من یک فیلم است. دث استرندینگ 2 تنها یک بازی ویدیویی نیست.»

ال فانینگ از ارائه جزئیات بیشتر در مورد نقش خود به منظور جلوگیری از لو رفتن داستان خودداری کرده است. با این وجود گفت که شیفته کاراکترش در بازی Death Stranding 2 شده است. وی همچنین در بخشی از پادکست Brain Structure اشاره کرد که نیکلاس ویندینگ رفن به عنوان پل ارتباطی بین او و هیدئو کوجیما عمل کرده است.

ال فانینگ Death Stranding 2 (دث استرندینگ)

ال فانینگ داستان Death Stranding 2 را متفاوت از سایر آثار می‌داند

ال فانینگ هرگز انتظار نداشت که در یک بازی ویدیویی حضور داشته باشد. در واقع او علاقه چندانی به ویدیو گیم نداشته و از دوران کودکی از ورزش کردن و انجام فعالیت‌های بیرون از خانه لذت می‌برد. بازیگر فیلم Super 8 در این باره گفته است: «قرار بود من و خواهرم تنیس‌باز شویم، اما در نهایت وارد صنعت سینما و دنیا‌های خیالی شدیم». پس از این جملات، ال فانینگ دوباره تایید کرد که بازی دث استرندینگ 2 به لحاظ فرآیند بازیگری و ضبط شباهتی به سایر بازی‌ها نداشته و حتی داستان آن فاصله زیادی با آثار سنتی صنعت ویدیو گیم دارد.

ال فانینگ در این باره گفته است: «وقتی به بازی‌های ویدیویی فکر می‌کنید، همیشه به این شکل است که می‌خواهید شخصیت منفی را بکشید، باید فرد خاصی را از بین ببرید یا باید تا حد امکان دست به قتل بزنید. اما این کاری نیست که در بازی Death Stranding 2 انجام می‌دهید.»

در حال حاضر تاریخ انتشار بازی Death Stranding 2 مشخص نشده است. اگر‌چه انتظار می‌رود که این اثر در سال 2024 روی پلی استیشن 5 منتشر شود. علاوه بر ال فانینگ، بازیگرانی مطرحی از جمله نورمن ریدس، لئا سیدو، مارگارت کوالی و شیولی کوتسونا در این اثر حضور دارند. همچنین تروی بیکر نیز در بازی دث استرندینگ 2 باز‌می‌گردد.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.