Death Stranding
یحیی رحیمی

کوجیما با انتشار تصویری از یک عروسک، طرفداران Death Stranding را به بازی گرفت

یحیی رحیمی 15 اسفند 1396 بدون دیدگاه
816 بازدید

کوجیما سرکار گذاشتن طرفدارانش را خوب بلد است. در هفته‌ها و ماه‌های گذشته پیش‌آمده است که او از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار تصاویر عجیب‌وغریب از هر چیزی که دم دستش بوده استفاده کرده است. از اکشن فیگورها بگیرید تا تصویری که به‌تازگی منتشر کرده است؛ اما هرکسی کوجیما را بشناسد می‌داند که او از این کارهای خود هدفی دارد.

سال گذشته او تصاویری از چندین اکشن فیگور را منتشر کرده بود و بعدها معلوم شد که آن‌ها مربوط به تریلر بازی بود که در کنفرانس The Game Awards برای همگان پخش شد و حالا نیز به نظر می‌رسد که خالق عنوان Metal Gear در حال تکرار این کار است. او به‌تازگی تصویری از یک عروسک عجیب‌وغریب در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرده است که پشت زمینه‌ای به رنگ سیاه دارد و به نظر می‌رسد که او بازهم دنبال به بازی گرفتن طرفداران خود باشد.

#deathstranding #normanreedus #hideokojima #hideokojimagame #kojimaproductions

A post shared by Hideo Kojima (@hideo_kojima) on

بسیاری ارتباط این تصویر را به بازی Death Stranding را رد می‌کنند اما باید بدانید که کوجیما با انجام چنین کارهای عجیبی ناآشنا نیست و هم‌چنین در توضیح تصویر نیز از هشتک #DeathStranding استفاده کرده است که هر نوع گمانه‌زنی دیگری در مورد تصویر را رد می‌کند. همچنین در نظر داشته باشید که حضور کودکان و عروسک‌ها در بازی Death Stranding نیز تأییدشده است و این عروسک نیز شباهت‌های بسیاری به عروسک موجود در تریلر دوم بازی دارد.

البته که نمی‌توان چنین تصاویری را به بازی نسبت داد و هر حدس و گمانه‌زنی می‌تواند در مورد آن بیان شود اما با بررسی سابقه کوجیما در انجام چنین کاری، می‌توان گفت که این تصویر بخشی از بازی خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که کوجیما چه سورپرایزهای دیگری برای ما دارد.

Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.