بازی رایگان Fallout 76
علیرضا نظری

بازی Fallout 76 به مدت یک هفته رایگان است

علیرضا نظری 14 مهر 1401 بدون دیدگاه
292 بازدید

شرکت Bethesda به مناسبت بیست و پنجمین ساگرد انتشار فرنچایز نقش آفرینی Fallout، اعلام کرده است که بازی Fallout 76 به مدت یک هفته به صورت رایگان ارائه می‌شود و به بازی‌کنان این امکان را می‌دهد تا پس از انفجار بمب هسته‌ای، به سرزمین‌های بایر وارد شده و ماجراجویی‌های خود را دنبال کنند.

مجموعه بازی‌های نقش آفرینی طولانی مدت، یکی از دارایی‌های ارزشمند بتسدا به حساب می‌آیند. با وجود شکست‌های جزئی در برخی از عناوین اخیر بتسدا، سری Fallout در کنار بازی Elder Scrolls به راحتی یکی از شناخته شده‌ترین آی پی‌های این شرکت محسوب می‌شود. حال 25 سال از انتشار فرنچایز محبوب Fallout که اولین نسخه اصلی و ایزومتریک آن در سال 1997 عرضه شد میگذرد و بتسدا به همین مناسبت بازی نقش‌آفرینی فالوت 76 را برای مدت محدودی به طور رایگان عرضه می‌کند. همچنین بازی‌های Fallout 3، Fallout 4 و Fallout: New Vegas، همگی در کنار بخش آنلاین Fallout 76 از 4 تا 10 اکتبر به صورت رایگان ارائه خواهند شد.

سایر بازی‌های سری فالوت نیز در استیم عرضه می‌شوند و بازی‌کنان تا 18 اکتبر (26 مهر) فرصت دارند از طیف وسیعی از تخفیف‌ها بهره‌مند شوند. طبیعتا همان‌طور که منتظر اعلام جزئیات و تاریخ انتشار عنوان نقش آفرینی بعدی بتسدا یعنی Starfield هستیم، شاید این فرصت خوبی برای تجربه این بازی با سبک اکشن نقش آفرینی جهان باز باشد؛ به خصوص اگر برای اولین بار بازی فالوت 76 را تجربه می‌کنید می‌توانید بدون هیچ ریسکی به پایگاه 76 وارد شوید و در کنار دیگر افراد به انجام بازی بپردازید و از آن لذت ببرید.

دانلود رایگان Fallout 76

تجربه رایگان بازی Fallout 76

علی‌رغم بسیاری از مشکلات و انتقادات در زمان راه‌اندازی Fallout 76، توسعه دهندگان با انتشار بروزرسانی‌های متوالی و ارائه یک بسته الحاقی به نام The Pitt برای آن، توانستند این بازی را به عنوان یک اثر نقش آفرینی چند نفره جذاب تبدیل کنند؛ به طوری که روزانه به تعداد بازی‌کنان فالوت 76 افزوده می‌شود. با ارائه این بسته الحاقی بازی‌کنان می‌توانند به ماموریت‌های جدیدتر و متنوعی در آن بپردازند.

علاوه بر این بتسدا بسته الحاقی The Pitt را نیز به صورت رایگان به بازی‌کنانی که اشتراک فعال Prime Gaming دارند اهدا می‌کند. همچنین یک آپدیت جدید برای بازی مدیریتی Fallout Shelter وجود دارد که شرکت بتسدا با ارائه محتوای افزایشی همچون خط داستانی جدیدتر، بازی‌کنان را مقابل بیگانگان این سری قرار می‌دهد که تجربه آن خالی از لطف نیست.

بازی آنلاین Fallout 76 توسط شرکت بتسدا در 14 نوامبر سال 2018 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده است و هم‌اکنون در سرویس ایکس باکس گیم پس نیز در دسترس بازی‌کنان قرار دارد.

منبع: Pcgamesn

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.