بازی Horizon Forbidden West
علیرضا نظری

بسته الحاقی Horizon Forbidden West در حال ساخت است

علیرضا نظری 12 مهر 1401 بدون دیدگاه
169 بازدید

لنس ردیک بازیگر سرشناس آمریکایی که نقش Sylens را در بازی‌های Horizon بر عهده دارد، با ارسال توییتی ( که به سرعت حذف شد) فاش کرده است که سخت مشغول کار روی بازی هورایزن فوربیدن وست است و حضور او را در جلسه‌ای جدید از ضبط موشن کپچر این بازی در استودیو Guerilla Games افشا می‌کند. با این تفاسیر طرفداران می‌توانند انتظار انتشار بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West را در آینده‌ای نزدیک داشته باشند.

Redick بازیگر و صداپیشه محبوبی که در فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی متعددی حضور داشته است، در توییتر خود ویدیو کوتاهی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد وی در حال همکاری با توسعه‌دهندگان در استودیو گوریلا گیمز بوده و صورت خود را برای ضبط موشن کپچر با نقاط سفید پوشانده است. با توجه به اینکه این بازیگر به طور تصادفی و ناخواسته محتوای اضافی را برای بازی فوربیدن وست اعلام کرد، بلافاصله پس از انتشار آن، پست خود را پاک کرده است.

اگرچه ردیک عنوان نکرده است که بر روی چه اثری کار می‌کند، با این حال طرفداران بر این باورند که او در حال کار بر روی بسته الحاقی Horizon Forbidden West است. شرکت سونی در حال حاظر به طور رسمی این DLC را برای بازی فوربیدن وست معرفی نکرده است، اما با توجه به موفقیت این بازی، انتشار محتوای اضافه و مستقل برای آن دور از ذهن نیست و منطقی به نظر می‌رسد.

بسته الحاقی Horizon Forbidden West

بسته الحاقی Horizon Forbidden West

با توجه به اینکه بسته الحاقی The Frozen Wilds در کمتر از یک سال برای بازی Horizon: Zero Dawn منتشر شد که شامل یک منطقه جدید برای کاوش بازی‌کنان و حالت داستانی جدید و گسترده بود، تعجبی نیست که یک DLC هم برای نسخه هورایزن فوربیدن وست در نظر گرفته شده باشد. به احتمال زیاد به مانند نسخه Zero Dawn این بسته الحاقی دارای یک سرزمین کاملا جدید و پهناور در کنار ویژگی‌های دیگر خواهد بود.

بازی Horizon Forbidden West که دنباله‌ای بر نسخه اول خود یعنی هورایزن زیرو داون محسوب می‌شود، در محیطی آخرالزمانی جریان دارد، که در آن جانوران روباتیک در سیاره پرسه می‌زنند. داستان بازی فوربیدن وست حول محور شخصیت Aloy جریان دارد، یک زن جوان شکارچی که در دنیای جدید متولد شده و سعی می‌کند به همراهی گروه خود رازهای این سیاره را که با نام غرب ممنوعه شناخته می‌شود، کشف کند.

در نهایت به یاد بیاوریم که بازی هورایزن فوربیدن وست توسط استودیو گوریلا گیمز توسعه یافته است و توسط سونی اینتراکتیو اینترتیمنت در 18 فوریه 2022 (29 بهمن 1400) برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شده است.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.