Peaky Blinders
یحیی رحیمی

دمو گرافیکی بازی پیکی بلایندرز با آنریل انجین 5

یحیی رحیمی 11 مهر 1401 بدون دیدگاه
659 بازدید

کانال یوتیوب تیزرپلی، متشکل از انیماتورهای خبره و گرافیست‌های باتجربه، تیزر تازه‌ای از بازی پیکی بلایندرز منتشر کرده است. دمو گرافیکی Peaky Blinders با موتور گرافیکی قدرتمند آنریل انجین 5 ساخته شده و فضای مافیایی و تاریک این سریال را در قالب یک بازی ویدیویی نشان می‌دهد. در کنار آن ویژگی‌هایی مانند ری تریسینگ، سایه‌پردازی پویا و قابلیت‌های پردازش مخصوص آنریل انجین به کار رفته است که باعث می‌شود تا این دمو گرافیکی، یک سر و گردن نسبت به بازی‌های امروز بالاتر باشد.

تماشای این ویدیو می‌تواند آینده بازی‌های ویدیویی با موتور آنریل انجین 5‌ را نشان دهد و اینکه فناوری جدید اپیک گیمز چه پتانسیلی برای خلق بازی‌های تراز اول دارد. گفتنی است تابه‌حال یک بازی ویدیویی تراز اول از سریال پیکی بلایندرز ساخته نشده و شایعاتی در مورد چنین پروژه‌ای مطرح شده است. گفتنی است این ویدیو مربوط به یک بازی واقعی نیست و به این نکته دقت کنید که ساخت هیچ‌گونه بازی با چنین مشخصات و جزئیاتی تائید نشده است.

دمو گرافیکی بازی پیکی بلایندرز با نمایش تامی شلبی شروع می‌شود که در منطقه ایتالیا کوچک شهر بیرمنگام قدم می‌زند. جزئیات گرافیکی ویدیو بسیار زیاد است و می‌توان تمام گوشه‌ و کنار منطقه را مشاهده کرد. دمو نیز بر اساس حال و هوای سریال ساخته شده و حتی به تبلیغات موجود و ساختمان‌ها نیز دقت شده است. تیزرپلی به‌خوبی از ویژگی‌های آنریل انجین برای نمایش ویدیو جذابی از بازی Peaky Blinders استفاده کرده و توانسته حتی ویدیو بهتری از بازی‌سازهای مختلف بسازد.

بازی پیکی بلایندرز

دمو خیالی از بازی پیکی بلایندرز

تیزرپلی تابه‌حال ویدیوهای خیالی از بازی‌های مختلفی ساخته است. بازی خیالی اساسینز کرید در ایران و همچنین بازسازی GTA San Andreas‌ با استقبال افراد زیادی همراه شد. گفتنی است تریلر جدید، گیم پلی را نشان نمی‌دهد و این نشان می‌دهد که هدف گرافیست و انیماتورها، تنها نمایش یک دمو گرافیکی بوده است. بسیاری از طرفداران سریال می‌گویند که بازی پیکی بلایندرز می‌تواند از فرمول بازی GTA استفاده کرده و روندی مشابه آن را در کنار یک جهان آزاد ارائه دهد. در سوی دیگر تعدادی می‌گویند که روند بازی باید مشابه سری بازی Mafia باشد.

با توجه به آنکه هالیوود از آنریل انجین برای خلق صحنه‌های سینمایی استفاده می‌کند، عجیب نیست که طرفداران ویدیوگیم هم دست به این کار زده باشند. سریال پیکی بلایندرز در دهه 1920 میلادی و جنگ جهانی اول روایت می‌شود. نمایش فضای گنگستری در بیرمنگام انگلستان و استفاده‌ از اکت‌های ویژه در کنار شخصیت خوش‌ساختی مانند تامی شلبی باعث شد تا افراد زیادی به طرفداران پر و پا قرص آن تبدیل شوند. تابه‌حال یک بازی موبایل و یک پروژه واقعیت مجازی از این سریال معرفی شده‌اند و بعید نیست که بازی تراز اول و مشابه این تیزر هم معرفی شود.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.