peaky-blinders-mastermind
یحیی رحیمی

مصاحبه با توسعه دهندگان Peaky Blinders: Mastermind: داستان، گیم پلی و شخصیت ها

یحیی رحیمی 26 تیر 1399 بدون دیدگاه
947 بازدید

پیکی بلایندرز یک سریال تلویزیونی بسیار موفق است که طرفداران زیادی در طول چند فصل اخیرا پیدا کرده است. مدتی پیش استودیو FuturLab تصمیم به ساخت یک بازی از روی آن گرفت و این طور بود که Peaky Blinders: Mastermind معرفی شد. اخیرا گیمینگ بولت مصاحبه ای با کارگردان بازی ترتیب داده است که بخش هایی از آن را با هم خواهیم خواهند.

سریال پیکی بلایندرز موفقیت زیادی در سراسر دنیا دارد. آیا این به معنی آن است که فشار زیادی روی شما وجود دارد؟

قطعا برای همین است که ما دنبال کاری رفتیم که کاملا ارزش های شو اصلی را منتقل کند. سازندگان سریال در مورد بازی هیجان زده اند و ما این مسئولیت را داریم که طراحی خود را به بهترین شیوه ممکن انجام دهیم. خودمان طرفدار این سریال هستیم و می دانیم چه اندازه طرفدار در سراسر دنیا وجود دارند و نمی خواهیم که کسی را نا امید کنیم و بله فشار وجود دارد.

چطور شد که تصمیم گرفتید داستان بازی در مورد وقایع قبل از فصل اول باشد؟

همان ابتدا در نظر داشتیم که بازی در مورد وقایع قبل از فصل 1 باشد. این به منظور ساخت یک داستان جداگانه بود که با داستان اصلی برخورد نداشته باشد. طرفداران می توانند بسیاری از المان های برجسته سریال را تجربه کنند و برای نمونه گریسون، چارلی یارد و مهم از همه شخصیت های اصلی در ساخت بازی شرکت دارند.

peaky-blinders-mastermind-cover-image

چه مقدار از داستان سریال و شخصیت های آن در بازی Peaky Blinders: Mastermind حاضر خواهند بود؟

همان طور که گفتم اتفاقات بازی مربوط به زمانی است که گروه تامی شلبی در حال قدرت گرفتن است. داستان سریال وارد بازی نمی شود. هر چند شخصیت های سریال در بازی حاضر هستند و برای نمونه تامی، آرتور، آدا، پالی، جان و فین از جمله کاراکترهای قابل کنترل هستند.

می توانید کمی در مورد مکانیسم های گیم پلی برایمان بگویید؟

فرض کنید می خواهید یک ترانه بسازید، ابتدا شعر را آماده می کنید و سپس موسیقی از راه می رسد و بعدها درام و گیتار و هر بار یک لایه اضافه می شود. بازی Peaky Blinders: Mastermind هم به این شکل ساخته شده است. اوایل کنترل تامی را برعهده می گیرید و به جایی می رسید که نمی توانید با او ادامه دهید، کنترل شخصیت دیگر را برعهده می گیرید و به تامی کمک می کنید. شما می توانید از 6 شخصیت در بازی استفاده کنید و آن‌ها به کمک هم پازل های بزرگی را حل خواهند کرد.

آیا باید انتظار شخصیت هایی را داشته باشیم که دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود هستند؟

هر شخصیت می تواند دارای یک یا دوتوانایی منحصر به فرد باشد که در حل پازل ها کمک می کند. برای نمونه تامی می تواند حریف را بترساند و پالی قادر به کنترل پلیس و پرداخت رشوه به آن‌هاست و در نتیجه پلیس او را دستگیر نخواهد کرد. هر شخصیت دارای توانایی خاص خود است و در طول بازی همراه با دیگر شخصیت ها کامل خواهد شد.

peaky-blinders-mastermind

چطور ظاهر و استایل گرافیکی بازی Peaky Blinders: Mastermind را انتخاب کردید؟

ما می خواستیم که استایل پیکی بلایندرز با استایل هنری استودیو FuturLab هم خوانی داشته باشد و به آنچه ساخته ایم افتخار می کنیم زیرا که این بازی دقیقا مشابه عناونین استودیو و سبک آن است و همچنین استایل هنری پیکی بلایندر را هم نشان می دهد. هورا!

بازی Peaky Blinders: Mastermind این تابستان منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.