دانلود بازی Whateverland برای PC
دانلود بازی Whateverland برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Whateverland برای PC

پارسی گیم 11 مهر 1401 بدون دیدگاه
956 بازدید

دانلود بازی Whateverland برای کامپیوتر

بازی‌های داستان محور با استفاده از روایت داستانی عمیق سعی در جذب مخاطب دارند. این دسته از بازی‌ها معمولاً تمرکز خود را بر روی گیم پلی نگذاشته و انتخاب‌ها و پیش بردن داستان در آن‌ها حرف اول را میزند. بازیکن با تصمیم‌های مهم در نقاط حساس بازی، مانند نویسنده‌ای داستان را به سلیقه خودش پیش می‌برد. بازی Whateverland از استودیو Caligari Games عنوانی جدید با همین سبک و سیاق بوده که ماجراجویی‌های جذاب Vincent را در یک زندان جادویی به خوردتان خواهد داد.

قبل از هر چیز گرافیک هنری و زیبای بازی است که شما را مجذوب خواهد کرد. تمامی جزئیات و کاراکترهای بازی با دست نقاشی شده و جان گرفته‌اند و دنیایی شبیه به نقاشی‌های هنری را پیش چشمان شما به نمایش خواهند گذاشت. گیم پلی بازی تلفیقی از مینی گیم‌های مختلف و همچنین انتخاب دیالوگ‌ها برای پیش بردن داستان است که باعث می‌شود تنوع بالایی را هم در گیم پلی و هم در پایان‌بندی داستان تجربه کنید. شما می‌توانید آدم مرموز و دورویی باشید و یا برعکس با کارهای خوب به اهالی و دوستان خود کمک کنید، انتخاب با خودتان است.

روایت بازی در یک زندان جادویی با نام Whateverland جریان دارد که در آن یک روح خوش‌تیپ به اسم Nick شما را همراهی می‌کند. مجموعه‌ای از مینی گیم‌ها، پازل‌ها و معماها سر راهتان قرار داشته که بسته به نوع انتخاب می‌توانید به شکل متفاوتی از آن‌ها عبور کنید. از دیگر ویژگی‌های بازی غیرخطی بودنش است که باعث می‌شود بتوانید مراحل را به هر ترتیبی که می‌خواهید تجربه کنید و روایت متفاوتی را برای خود رقم بزنید. در مجموع 19 مینی گیم را در طول مراحل بازی تجربه خواهید کرد که به سبک Point & Click طراحی شده‌اند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Stanley Parable و Road 96 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Whateverland برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (64 Bit)
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz
Graphics: NVidia Geforce GTX 650 Ti, AMD Radeon HD 7790
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

“Whateverland is a hand-painted point-n-click adventure game with a branching dialogue system, non-linear gameplay, various endings and unique in-game turn-based board game.
Find your way out of a magical prison called Whateverland with a charming ghost Nick by your side, get to meet the charismatic locals, steal and deceive or be a good boy and help others to discover all the different endings to this bizarre adventure.
Each level can be completed in at least two different ways: you either steal from people or help them. The rich branching dialogues will tell you more about the world and its inhabitants, as well as influence your relationship with Whateverlanders and your sidekick Nick.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.