پارسی گیم

دانلود بازی Pix the Cat برای PC

پارسی گیم 29 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
2,411 بازدید

دانلود بازی Pix the Cat برای کامپیوتر

توسعه‌دهندگان مستقل در چند سال اخیر پیشرفت زیادی داشته‌اند و دیگر صنعت بازی‌های ویدیویی در انحصار چند ناشر بزرگ نیست. استودیو Pastagames در سال 2014 و میان بازی‌های مستقل ریزودرشت، بازی Pix the Cat را به کمک شرکت Focus Home Interactive روانه کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی کرد. این بازی یک عنوان آرکید دوبعدی است که باید به‌عنوان شخصیتی به نام Pix، تخم‌مرغ‌هایی که در دستگاه جوجه‌کشی قرار دارد را جمع‌آوری کنید و سپس آن جوجه‌ها را به سمت اهداف در نظر گرفته‌شده هدایت کندی. به‌نوعی بازی مانند عنوان Snake پیش می‌رود که با اضافه شدن هر جوجه، کار شما سخت و سخت‌تر خواهد شد.

گیم پلی بازی Pix the Cat شباهت زیادی به Pac-Man دارد. اگر نتوانید همه جوجه‌ها را با یک ضربه به مقصد نرسانید، تخم‌مرغ شکسته می‌شود و نمره شما کاهش پیدا می‌کند. هر چه روند بازی را برای مدت طولانی‌تری ادامه دهید، وارد حالت برق‌آسا خواهید شد که به‌یک‌باره همه‌چیز به رنگ سیاه‌وسفید درمی‌آید و اینجاست که باید بتوانید تخم‌مرغی که رنگی خارج از این را دارد از دور مسابقه خارج کنید. بازی مودهای مختلفی دارد و برای نمونه در حالت Fever باید امتیازهای زیادی را به دست بیاورید تا در آخر پیروز میدان شوید. با پیشرفت در بازی، چالش‌های سخت‌تری به شما خواهند خورد و این دفعه دیگر نمی‌توانید به‌راحتی بازی را پیش ببرید و تمام کنید. ازنظر بصری شاهد گرافیک بسیار زیبایی هستیم و کسی انتظار جلوه‌های سه‌بعدی خیره‌کننده را از یک بازی دوبعدی ساده ندارد. هرچند بازی در اوج سادگی بسیار زیباست.

هر مرحله از بازی Pix the Cat حدود 10 تا 20 ثانیه طول می‌کشد و سپس از طریق یک گیت خروجی، به مرحله بعد هدایت خواهید شد. وقفه‌ای میان مراحل وجود ندارد و کلید اصلی بازی سرعت است. درنهایت به‌جایی خواهید رسید که انتخاب مسیر درست بسیار سخت خواهد بود. استودیو از موسیقی‌های بامزه‌ای در بازی استفاده کرده است که کاملاً آن حس و حال کلاسیک را برمی‌انگیزد و به بازی ریتم سریعی می‌دهد. این بازی شاید در نگاه اول چندان جالب به نظر نرسد اما فوق‌العاده سرگرم‌کننده و اعتیادآور است. اگر از طرفداران بازی‌های کلاسیک و معمایی هستید، این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هرچند بازی‌های SuperHotline Miami و Dream Alone را هم پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه برای دانلود بازی Pix the Cat با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WINDOWS XP/VISTA/7/8
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.2 GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 256 MB 100% OPENGL 3.0 COMPATIBLE AMD RADEON HD 5000 SERIES/NVIDIA GEFORCE 9000 SERIES/INTEL HD 4000 SERIES OR HIGHER
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space
Sound Card: OPENAL COMPATIBLE

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

“In Pix the Cat, you are Pix, the first cat in the world to play his own game! Progress in the Grid of Infinity, deeper and deeper through its nested levels. Hatch the eggs to stack up ducklings behind you. Drop them off at target circles to set them free. Avoid hitting walls and obstacles at all costs! Still with me?”
Developed by the French studio Pastagames, who created the excellent Rayman Jungle Run, Pix the Cat is a critically acclaimed intense arcade game that will challenge your reflexes and your wits, pitting you against your friends and the world in a race to the highest score!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.