دانلود بازی Foretales برای PC
دانلود بازی Foretales برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Foretales برای PC

پارسی گیم 10 مهر 1401 بدون دیدگاه
1,815 بازدید

دانلود بازی Foretales برای کامپیوتر

بازی‌های کارتی به واسطه نوآوری‌های زیادی که در سال‌های اخیر به وجود آمده، از استاندارد و توجه زیادی برخوردار هستند. شاید این موضوع ریشه در موفقیت آثاری مانند Slay the Spire داشته باشد. در هر صورت امروز برایتان یک بازی فوق‌العاده از تیم مستقل Alkemi به نام Foretales را آماده کردیم که یک بازی کارت محور داستانی، با کلی شخصیت بامزه و فراموش نشدنی است. این بازی یک برداشت جالب در سبک ماجراجویی بوده و تصمیمات شما می‌تواند نجات یا پایان دنیا را رغم بزند.

Foretales اساساً یک بازی داستان محور است که شامل مسیرهای شاخه‌ای متعدد خواهد بود. شما بلافاصله به این جهان که شخصیت‌هایش، حیوانات انسان نما هستند، پرتاب می‌شوید؛ جایی که تصمیم‌گیری‌های شما در مورد اینکه کدام مأموریت را و اینکه به چه ترتیبی آن‌ها را انجام دهید، در نهایت مسیرهای موجود بعدی و پایان نهایی را تعیین می‌کند. همچنین در همان ابتدای بازی می‌توانید مسیرهای بالقوه و قابل انتخاب، خطوط داستانی و نتیجه‌گیری‌های هر داستان را نیز مشاهده کنید.

این سبک گیم پلی خاص و جالب به این معنی بوده که ارزش تکرار زیادی برای Foretales وجود دارد. پس از اینکه مسیر داستان را انتخاب کردید، وقت آن رسیده که به مناطق مختلف فرستاده شده و با دشمنان وارد بازی‌های کارتی شوید. المان‌های کارتی این بازی همان چیزی است که بارها در بازی‌های دیگر مشاهده کردید و آن‌چنان عجیب و غریب نیست. در این بین، گرافیک زیبا و نقاشی شده Foretales شما را تا پایان مسیر با خود همراه می‌کند. پس تجربه‌اش را از دست ندهید.

بازی Foretales عنوانی در سبک ماجراجویی و کارت بازی است. شما در دنیایی جادویی قرار گرفته و باید با درگیری در مسابقات کارت محور، تصمیم بگیرید که دنیایتان ارزش ادامه دادن داشته و یا بهتر است که نابود شود. یک بازی داستانی زیبا با کلی دیالوگ هوشمندانه و شخصیت‌های جذاب که تا مدت از یادتان نخواهد رفت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Souldiers و Revita را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Foretales برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: 2GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 9 compliant card
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 3Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: DirectX 9 compliant card
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A terrible curse is ravaging the realm and the only one who can stop it is a small-time thief named Volepain.
The Weaver entrusted the instruments of creation to her children, the Nymphants.
The Weaver put in the hands of her children the fate of the world’s creation and stability. The instruments of creation have the power to create and destroy the many worlds of Foretales. Discover the true goals of the Nymphants and the Cult or embrace the Maelstorm for eternity!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.